Moćni kupe pokreće 1.6-litreni turbak koji razvija 270 KS pri 6000 o/min i 330 Nm između 1900 i 5500 o/min te ih prenosi na prednje kotače pomoću 6-stupanjskog ručnog mjenjača i Torsenovog diferencijala s ograničenim proklizavanjem, piše autoholik.net.
Automobil teži 1280 kg (17 kg manje od modela RCZ THP sa 200 KS), a s mjesta do stotke sprinta za samo 5.9 sekundi te postiže elektronički ograničenu krajnu brzinu od 250 km/h. Četvrt milje (402 m) prelazi za 14.2 sekunde.
Prosječna potrošnja iznosi samo 6.3 l/100 km!
Francuski proizvođač navodi kako njegova nova zvijerka u kombiniranom europskom ciklusu (NEDC) konzumira optimističnih 6.3 l/100 km, što je ekvivalentno emisiji CO2 od 145 grama po prijeđenom kilometru. Respect!
Papreni RCZ R opremljen je Goodyearovim gumama Eagle F1 dimenzija 235/40, tvrđim ovjesom koji smanjuje odstojanje od tla za 10 mm, diskovima od 380 mm te fiksnim stražnjim spojlerom i protočnijim ispuhom s kromiranim završecima.
Putnička kabina ukrašena je presvlakama od kože i alkantare s crvenim šavovima, nešto manjim upravljačem, kao i mnoštvom "R" oznaka.
Najsnažniji serijski Peugeot na europsko tržište stiže početkom iduće godine. Cijena još uvijek nije objavljena.