Ime se nije promijenilo, ali sve drugo jest
Navodeći da se 'ime nije promijenilo, ali sve drugo jest', tvrdi se da ovaj SUV pred sobom ima neke ciljeve koje treba ostvariti poput – ostvariti međunarodni uspjeh ili, pak, postati lider u C-segmentu velikih SUV vozila sa sedam sjedala.
Usporedno sa svojim prethodnikom, novi model 5008 smješten na EMP2 platformi 'narastao' je u dužinu za jedanaest centimetara, jednako toliko se i proširio, a i međuosovinski razmak duži mu je 16,5 centimetara (sada je 2,84 metra). U visini ovaj novi Peugeotov ponos dug 4,64 metra bilježi prethodniku jednakih 164 cm udaljenosti od tla do vrha krovnih nosača.
Napomenuti treba da drugi i treći red tvore zasebno sklopiva, podesiva i uklonjiva sjedala koja prtljažni prostor proširuju na 1,060 litara zapremnine sa spuštenim posljednjim redom, odnosno omogućavaju prijevoz objekata dugih i do 320 centimetara. Spusti li se i drugi red zapremnina raste do 1,124 litre, a odlučite li se na 'trpanje' stvari sve do krova dolazite i do maksimalnih 1,940 litara zapremnog prostora. Lakše stavljanje stvari pritom omogućava i praktični hands-free pomični poklopac prtljažnog prostora.
Što se poklopca prednjeg dijela tiče, on skriva raznoliku ponudu pogonskih agregata koja nudi sljedeće – benzince čine 1,2 PureTech snage 130 KS upariv sa 6-stupanjskim ručnim te automatskim mjenjačem, odnosno 1,6 PureTech snage koji razvija 165 konjskih snaga i koji je dostupan samo s automatskim prijenosom. U ponudi dizelaša dvije su verzije 1,6-litrenog motora od 100 i 120 KS. Prvi stiže sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem dok se u jačoj verziji nudi odabir 6-stupanjskog ručnog i automatskog mjenjača. Za one željne dodatne snage tu su verzije 2,0-litrenog motora snage 150 i 180 KS.
Pogon je na prednjim kotačima.
Luksuznu unutrašnjost osjetit će svaki od putnika, a posebno oni najbliži drugoj generaciji i-Cockpita koji je dio i ovog modela. Instrumentna ploča od veličine 12,3 inča, te 8-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir središte su infotainment sustava prostrane unutrašnjosti u kojoj će i oni iza vozača moći koristiti utičnice, zaslone za zaštitu od sunca, pladnjeve, držače čaša...
Oprema, kako i dolikuje, nudi sve potrebno za veću sigurnost i uživanje u vožnji.