Nakon što su na sajmu automobila u Ženevi predstavili novi Scenic, njegova produžena verzija sa dva sjedala više dovezla se na tržište na 20-inčnim aluminijskim naplatcima. Premda je baziran na Scenicu mora se priznati da u svojoj Grand verziji ovaj automobil više podsjeća na još jednog aduta branda - Espace. Nešto je, doduše, manji od uspoređenog modela međutim siluetom prilično nalikuje na njega.
Četiri dizelska i dva benzinska motora
Usporedi li se pak s prethodnikom onda se moraju naglasiti dimenzije rasta, a one su otišle 75 mm u duljinu, 20 mm u širinu i 15 mm u visinu, pa će se Grand Scenic na pariškom salonu automobila predstaviti u sljedećim mjerama - 4,630 mm je dug, 1,860 mm širok i 1,660 mm visok, a i 30 mm podignutiji od tla u odnosu na prethodnika (sada 160 mm). Veće dimenzije dozvoljavaju mu i veći međuosovniski razmak koji produljen za 35 mm sada iznosi 2,800 mm.
Galerija
Prepoznatljiv Renaultov izgled prednjeg dijela vozila ukrašen je golemim logom proizvođača iza kojeg se, preciznije ispod poklopca, krije motor. Na izbor stiže sa uz mogućnost odabira četiri dizelske verzije, uključujući i jednu hibridnu, i dvije benzinske. Tako primjerice dCi 110 (konjskih snaga) stiže uparen sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ili sedmostupanjskim automatskim sa dvije spojke, dok će dCi 130 biti uparen isključivo s ručnim, a dCi 160 6-stupanjskim automatskim. U svojoj hibridnoj verziji dCi 110 Hybrid Assist stiže sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva, dok su benzinci upareni isključivo s ručnim mjenjačima uz izbor TCe 115 i TCe 130.
Bogata oprema
Moguća je i njegova personalizacija odabirom boje (panoramskog) krova koji se može razlikovati u odnosu na ostatak obojane karoserije, a dobar posao odrađen je i u unutrašnjosti koja se lakoćom iz putničkog prostora sa sedam sjedala pretvara u onaj sa pet pri čemu prtljažnik raste na 765 litara zapremnine. To znači da je 40 litara veći u odnosu na prethodnika, a primjetno prostraniji i usporedi li se sa novim Scenicom koji prima petoro putnika i ima prtljažnik od 572 litre.
Nakrcan je novi Grand Scenic širokim spektrom sigurnosne opreme od koje valja istaknuti da i u osnovnom modelu stiže s opcijom prisilnog naglog kočenja pri detekciji pješaka na putu, upozorenjem na umor vozača i zadržavanjem vozila unutar trake. Dostupna su i upozorenja za održavanje razmaka, prepoznavanje prometne signalizacije, mrtvog kuta...
Sama unutrašnjost vozila uvelike podsjeća na Scenic što znači da je ispred vozača minimalistička komandna ploča s djelomično izdignutom središnjom kontrolom na kojoj je 8,7-inči zaslon multimedijalnog R-LINK 2 sustava koji uključuje satelitsku navigaciju, telefon, radio i uporabu mnogih aplikacija koje se kontroliraju dodirom.