Riječ je o luksuznom kabrioletu srednje klase koji količinom opreme te kvalitetom materijala i završne obrade sjeda na sam vrh ponude proizvođača iz Rüsselsheima, piše autoholik.net.
Četverosjed mjeri 4697 mm u duljinu, 1840 mm u širinu i 1482 mm u visinu, što ga čini 217 mm duljim, 81 mm širim i 71 mm višim od starije Astre TwinTop te modela kao što su Peugeot 308 CC i VW Eos, pa čak i kabrioletni Audi A5. Tome usprkos, u Opelu ističu kako je karoserija 43 posto otpornija na torziju i 10 posto na savijanje.
Nadalje, u odnosu na spomenutu Astru TwinTop, Cascada ima 71 mm veći međuosovinski razmak te 56 mm širi trag kotača sprijeda i 71 mm straga, što bi u kombinaciji sa standardnom HiPerStrut (High Performance Strut) arhitekturom ovješenja prednjih kotača trebao biti jamac izvrsnih voznih osobina. Automobil je opremljen platnenim krovom koji se sklapa za 17 sekundi te je operativan pri brzinama do 50 km/h. Obujam prtljažnika iznosi 350 litara, a sklapanjem krova smanjuje se na 280 litara.
Kupci će u samom startu moći birati između tri boje krova i deset boja karoserije, kao i tri turbopunjena motora, dva benzinska i jednog dizelskog, s četiri nivoa snage.
Ponudu otvara 1.4-litreni benzinac koji razvija 120 KS u slabijoj, odnosno 140 KS u snažnijoj izvedbi, uz 220 Nm okretnog momenta u overboostu. Motor se spaja isključivo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Vrh predstavlja novi 1.6-litreni SIDI (Spark Ignition Direct Injection) ECOTEC benzinac koji istiskuje 170 KS između 1650 i 3200 o/min te 280 Nm u overboostu. Ovisno o željama, turbak se spaja sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem.
Poklonicima dizelaša u početku će se nuditi samo 2.0-litreni CDTI sa 165 KS i 380 Nm u overboostu te ručna i automatska mjenjačka kutija sa šest stupnjeva prijenosa.
Opel Cascada na tržište stiže početkom iduće godine, uz početnu cijenu od tridesetak tisuća eura.
Više:autoholik.net