Novi je ovo Fordov korak prema ostvarenju proizvođačeve želje da svoje kupce opskrbi savršeno samoupravljivim automobilom, a odrađen je s velikim uspjehom uz dokaz da i bez kamera za čiji je rad potrebna vidljivost vozilo može doći do cilja. I dok se navodi da je idealno imati sva tri modela senzora, radar, kameru i Lidar, ovaj potonji dokazao je funkcionalnu samostalnost vijugavom cestom, doduše bez semafora.
Korak dalje
"Zahvaljujući Lidaru, testni automobili ne pouzdaju se više u sunčevu svjetlost ili kamere koje prepoznaju bijele crte na asfaltu, Lidar im omogućava da jednako dobro voze i u tami", kaže Jim McBride, Fordov prvi čovjek za autonomna vozila.
Za vožnju u takvim uvjetima samoupravljajući Fordovi automobili koriste 3D mape visoke rezolucije s informacijama o cesti, oznakama na njima, te geografskim i topografskim kartama, dok senzora 'ispucava' 2.8 milijuna laserskih impulsa u sekundi pri skeniranju okoliša i točno određuje precizan položaj vozila u realnom vremenu. Pridodaju se Lidarovim i dodatni podaci sakupljeni radarom i upotpunjava potrebno za autonomnu vožnju automobila.