Osnovne brojke otkrit će da je riječ o sedanu dugom 4831 milimetar, širokom 1869 mm i visokom 1400 mm čiji međuosovinski razmak iznosi 2905 milimetara, koji može primiti pet putnika i koji će se na tržištu postaviti kao direktan konkurent BMW-ovoj seriji 4 Gran Coupe, Infinitijevom Q50, Audijevim A4 i A5... i nadmašiti ih po pitanju prostrane unutrašnjosti.
Atraktivan dizajn prve osobne Kije sa stražnjim pogonom dolazi i s moćnim pogonskim sklopovima koje je južnokorejski proizvođač potvrdio (za američko tržište) pa će tako Stinger biti pokretan s 2,0-litrenim turbo-benzinskim motorom koji će razvijati 255 konjskih snaga uz najveći okretni moment od 352 Nm, dok će u svojoj GT izvedbi predstavljati vrh ponude, odnosno nuditi sve prednosti 3,3-litrenog bi-turbo V6 motora snaga 370 KS i najvećeg okretnog momenta od 510 Nm.
Galerija
Ostvare li se zacrtani planovi, govorimo o jurilici koja će s mjesta do 100 km/h stići za 5,1 sekundu i čija će maksimalna brzina iznositi 269 km/h. Oba će motora biti dostupna na tržištu s pogonom na stražnje kotača i na sva četiri, a uparena sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Još uvijek nedefinirane cijene Stinger postaje i prvi Kijin model koji će u ponudi imati elektronički podesivi ovjes, a vozač pred sobom izbor od pet definiranih načina vožnje (Personal, Eco, Sport, Comfort i Smart). Jasno, moderni sustavi asistencije za sigurnost u vožnji dio su opreme.
Više o modelu koji bi trebao stići na europsko tržište očekuje se u ožujku nakon vjerojatne premijere u Ženevi.