Alfa Romeo plasman ovog modela na tržište naziva novim poglavljem u svojoj povijesti, a prema viđenom imaju se i razloga hvaliti. Moguće ju je već naručiti na dijelu europskog tržišta, a pritom odabrati jedan od tri paketa opreme (Giulia, Super i Quadrifoglio), odnosno pet verzija motora.
Ponuda kreće s 2,2-litarskim dizelašem koji ovisno o izvedbi razvija snagu od 150, odnosno 180 KS uparen sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa te osmostupanjskim automatskim. U prvospomenutoj izvedbi za ubrzanje do 100 km/h potrebno je 8,4 sekunde dok maksimalna brzina iznosi 220 km/h, dok su te brojke bolje u jačoj koja može povući 230 km/h, a do 'stotke' joj je potrebno 7,2 sekunde.
Može i jače i brže
Za ljubitelje veće snage u ponudi je i 2,9 litarski V6 Biturbo motor sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i 510 konjskih snaga kojem je do 100 km/h potrebno tek 3,9 sekundi, a maksimalna koju postiže zaustavljena je na 307 km/h što tu Alfu izvedbe Qudrofoglio Verde čini najbržom cestovnom ikad proizvedenom. Pogon je na zadnjim kotačima.
Galerija
Sjajnih tehničkih rješenja ovaj automobil privlačnog dizajna ima mnogo, a spomenimo da sustav IBS (integrirani sustav kočenja) smanjuje zaustavni put Giulije na 38.5 metara krene li kočenje pri brzini od 100 km/h, a taj je zaustavni put još impresivniji i iznosi 32 metra u Quadrifoglio verziji.
Upozorenje na frontalni sudar, autonomno kočenje u opasnim situacijama sa funkcijom prepoznavanjem pješaka nastavljaju popis bogate opreme modela prilično lijepe unutrašnjosti u kojoj se ističe 8,8-inčni Connect 3D Nav i infotainment sustav podložan glasovnim naredbama i upariv Bluetoothom sa pametnim telefonima i tabletima.