Tehnički gledano, riječ je o produkcijskoj varijanti koncepta PX-MiEV II koji za pogon koristi kombinaciju benzinskog agregata i dvije električne jedinice (po jedna za svaku osovinu) te paket litij-ionskih baterija, piše autoholik.net.
Prednje kotače 1810 kilograma teškog SUV-a pokreće 2.0-litreni 4-cilindrični MIVEC motor najveće snage 95 KS, potpomognut s elektromotorom snage 82 KS i 137 Nm, dok je motivacija stražnje osovine povjerena elektromotoru snage 82 KS i 195 Nm.
Električna energija skladišti se u litij-ionskim baterijama kapaciteta 12 kWh, čije punjenje na standardnoj kućnoj utičnici traje oko četiri i pol sata (100 posto kapaciteta), odnosno svega pola sata na brzom punjaču (80 posto kapaciteta).
U prosjeku troši samo 1.64 l/100 km!
Vozaču su na raspolaganju tri načina rada, uključujući i onaj potpuno električni u kojem plug-in hibridni Outlander može prevaliti najviše 55 km. U kombiniranom načinu rada, automobil na stotinu prijeđenih kilometara potrebuje samo 1.64 litre goriva (japanski kombinirani ciklus), a ukupna autonomija premašuje 880 km.
U trećem načinu rada automobil za pogon koristi oba elektromotora, dok je konvencionalni motor s unutarnjim sagorijevanjem zadužen za pokretanje generatora za proizvodnju električne energije.
Mitsubishi Outlander PHEV na japansko tržište stiže početkom iduće godine, nakon čega slijedi dolazak na europsko i američko tržište.
Više:autoholik.net