Poznato ime sportskog modela ovog japanskog proizvođača čija je proizvodnja ugašena 2012. godine nastavlja živjeti u novom SUV-u i u tome nema ništa slučajnog. Ono je očita paralela između dva modela koje bi poveznicu trebala imati u coupeovskoj liniji i obećanom sportskom iskustvu vožnje.
Izdubljenog ćoškastog prednje dijela, kose krovne linije i nagnutog stražnjeg vjetrobranskog stakla iznad kojeg je zdepasti spojler Eclipse Cross je ublažena, ali još uvijek prilično agresivna verzija konceptnog XR-PHEV-a.
Galerija
Interijer vozila istovremeno je dinamičan i sportski, njime dominiraju horizontalne linije naglašene elementima crne i srebrne boje. Tanki zaslon i Head Up zaslon svakako pomažu stjecanju dojma o futurističkom kokpitu automobila u kojem bi prostora za sve putnike trebalo biti dovoljno, čak i u području glave onih na stražnjim, u omjeru 60:40 djeljivim, sjedalima.
Što se tiče motorizacije automobila, čije su dimenzije 4405 mm × 1805 mm × 1685 mm, ona je svedena na 1,5 turbo benzinski motor sa CVT mjenjačem i 2,2-litrenog dizelaša sa 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Pogon je elektronički kontroliran 4WD.