Salon automobila u Ženevi Honda je prepoznala kao idealnu priliku za predstavljanje novog modela CR-V za europsko tržište. Očekujte hibridnu verziju, ne očekujte dizelaša. A novosti ima i u unutrašnjosti.
Osvježe karoserije i nešto većih dimenzija i većeg međuosovinskog razmaka predstavit će se novi CR-V na poznatom Auto Showu, a pritom pokazati i neka idejna rješenja koja prije nije nudila. Definitivno treba naglasiti da će pogled na cestu i dva 7-inčna zaslona ispod nje odsad moći imati sedmero putnika izabere li kupac tu opciju.
Galerija
Šasija iz snova
Valja napomenuti i da je šasija koja je proizvedena, tvrdi tako proizvođač, najsofisticiranija ikad za ovaj model a to bi se trebalo osjetiti prilikom ugode u vožnji na baš svim vrstama terena kojima će CR-V prolaziti.
Dizelske pogonske opcije nema, ali zato je tu hibridna i-MMD verzija koju pokreće 2,0-litreni i-VTEC benzinski motor uz pomoć dva električna motora, a koja će biti dostupna sljedeće godine.
U jesen će zato u prodajne salone benzinska opcija sa 1,5-litrenim VTEC TURBO motorom. Mjenjač je ručni 6-stupanjski, a postoji opcija i sa 7-stupanjskim automatikom. Snaga se prenosi na prednje kotače, a uz dostupnu Real Time AWD with Intelligent Control System™ tehnologiju CR-V neće imati problema niti na ostalim površinama.