Corolla je tijekom 47 godina postojanja prodana u 40 milijuna primjeraka širom svijeta (od predstavljanja prve generacije 1966. godine). Uvođenjem nove, 11. generacije, Corolla postaje globalni brend, jer se sada proizvodi u 16 tvornica i prodaje u više od 150 zemalja širom svijeta, piše vidiauto.com.
Nova Corolla ima napredan, moderniji dizajn, veću prostranost, udobnost, praktičnost i jednostavnost korištenja. Pruža ekonomičnost bez premca, poboljšanu voznu dinamiku i napredne sigurnosne značajke.
Potpuno je novi vanjski dizajn, kao što je potpuno nov i dizajn interijera koji, kako tvrde u Toyoti, nudi putnicima okruženje vrhunske kvalitete. Veća je udobnost za putnike na stražnjoj klupi (706 mm prostora za noge straga), udobnija su sjedala i povećan je kapacitet prtljažnika. Japanci su poboljšali položaj u vožnji, ergonomsko pozicioniranje i postavili jednostavno, intuitivno upravljanje svim komandama i instrumentima.
U automobil se ulazi bez ključa, ima dvozonski klima uređaj te pametni sustav pomoći pri parkiranju. Nova generacija Toyota Touch pristupačne multimedije je s dodirnim zaslonom i navigacijskim sustavom.
U sigurnosnom dijelu na djelu su visoki standardi aktivne i pasivne sigurnosti, uz bolju zaštitu pješaka prilikom sudara. Iznimno čvrsta kabina dizajnirana je da pruži optimalnu zaštitu od frontalnog, bočnog i stražnjeg sudara, a tu su i brojne komponente koje apsorbiraju energiju te tako znatno povećavaju zaštitu pješaka.
Nova Corolla ima 7 SRS zračnih jastuka, nasloni za glavu štite od trzajne ozljede vrata, a ABS sustav je nove generacije. Spomenimo i kraći hod papučice kočnice radi boljeg osjećaja tijekom kočenja i bržeg odziva. Dostupni su sustavi kontrole proklizavanja (TRC) i stabilnosti vozila (VSC), dok modeli opremljeni VSC sustavom imaju moderniji sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici.
Benzinski i dizelski motori imaju nisku potrošnju goriva, usuglašeni su s Euro 5+ standardom kako bi se ostvarile niže emisije CO2. U ponudi su 1,4 litarski D-4D turbodizel, 1,33 litreni Dual VVT-i, 1,6 litarski Dual VVT-i i Valvematic benzinski, kao i novi 1,8-litarski Dual VVT-i benzinski motor (dostupan za tržište istočne Europe, ne i za hrvatsko tržište).