Ultraudobni hatchback spreman je uzdrmati tržište
Službene internetske stranice iskoristio je Citroën za predstavljanje potpuno osvježenog modela C4 Cactus.
Iz Citroëna su pritom najavili da je ovaj ultraudoban hatchback spreman uzdrmati tržište u prvom kvartalu sljedeće godine. Udobnost će osvježeni C4 Cactus svakako moći zahvaliti spomenutom ovjesu koji podiže osjećaj ugode u vožnji, ali i Advanced Comfort sjedalima čija nova gušća pjena utječe na udobnost pri sjedenju i dugotrajnost njihovih korištenja.
Nakon što je prošle godine lansiran C3, a tijekom ove odrađena ofenziva na tržište SUV-ova s modelima C3 Aircross i C5 Aircross, Citroën je napravio novi korak osvježenjem na tržištu hatchbackova, a on bi se mogao dopasti većem dijelu publike, posebice onom koji plastične zaštitne obloge (Airbumps) nisu dočekali s oduševljenjem. Kod osvježenog modela C4 Cactus one su i dalje prisutne, ali i pozicionirane niže na vratima znantno manje uočljive, a svakako nisu ono što prvo upada u oči uzevši u obzir i promjene na prednjem i stražnjem dijelu, nova LED svjetla itd. Uz moguću 31 kombinaciju boje karoserije, u ponudi su i nove boje presvlaka, izvedbe naplataka...
Dug 417 cm, širok 171 cm, visok 148 cm, sa osovinskim razmakom od 260 cm i zapremninom prtljažnog prostora koja iznosi 358 litara, osvježeni C4 Cactus ima i unutrašnjost koja djeluju smirujuće, a kojom dominiraju materijali meki na dodir i opuštajuće boje, ali i 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir.
Sustava za pomoć u vožnji ne manjka, točnije ima ih dvanaest među kojima se ističu sustav autonomnog kočenja koji posao odrađuje pri brzinama od 5 do 85 km/h, sustav napuštanja vozne trake aktivan pri brzinama većima od 60 km/h, sustav upozorenja vozača da mu je potreban odmor koji se aktivira ne spušta li se dva sata brzina vožnje iznad 70 km/h, sustav upozorenja na vozilo u mrtvom kutu, potom su tu i Hill Start Assist, Park Assist, kamera za vožnju unatrag...
U ponudi će C4 Cactus s tri benzinska motora, bazični PureTech je uparen sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem i razvija 82 konjske snage, slijedi ga onaj sa 110 KS pri čemu se može birati između 5-stupanjskog ručnog i 6-stupanjskog automatskog mjenjača, kao što je slučaj i kod najjačeg motora koji razvija 130 KS. Što se dizelaša tiče, BlueHDI izvedbe stižu sa 100 i 120 konjskih snaga.
403 Forbidden