Kabriolet omogućava vozaču da bolje na svojoj koži osjeti sunce i vjetar. Namjena dizajna očita je i u interijeru - mjesta za noge imaju odvod za vodu, presvlake sjedala su otporne na vodu i sol, a dodan je i neopren, materijal od kojeg se izrađuju ronilačka odjela.
Baš poput starih Jeepova i Meharija, i kabinu Cactusa M možete oprati šmrkom bez straha da ćete išta oštetiti. Vozača od kiše štiti krov na napuhavanje, za kojeg se brine zračni kompresor.
Eksterijer nije ništa manje funkcionalan. Vrata su prekrivena istim Airbump materijalom otpornim na udarce kao i standardni Cactus, a postoji i stepenica na karoseriji sa svake strane koja omogućava lakši ulazak na stražnje sjedalo.
Iako ima visoke i uske gume, Citroën je opremio ovaj konceptualni auto s Grip Controlom koji omogućava vozačima biranje između četiri različita moda vožnje, ovisno o terenu po kojem se automobil kreće.
Za kampere, Cactus M nudi nekoliko različitih mogućnosti zakona. Krov na napuhavanje se može skinuti i iskoristiti kao šator, a stražnje se sjedalo može spustiti pa se stražnja vrata mogu iskoristiti kao mali kauč.
Cactus M pokreće citroënov PureTech motor koji stvara samo 110 g/km CO2, a troši 4,8 litara na 100 kilometara.
Gizmag/Netmobil.hr