Facelift kojem se C-Elysee podvrgnuo zahvatio je najviše njegov prednji dio, preciznije masku motora i branik, a promjene upotpunjuju kromirani detalji i svjetla. Silueta mu je ostala jednaka, a na stražnjem djelu osvježenje se također vidi na svjetlima, dok dvije nove boje u ponudi i 16-colni naplatci zaokružuju osvježenja na vanjskom dijelu automobila.
Galerija
Ne može se reći da se interijer nije dirao, ali niti ovdje ne govorimo o značajnijim promjenama u odnosu na prethodnika iz 2013. Ipak, neke stvari moraju se navesti, poput finijih materijala, a svakako i 7-inčni zaslon u boji osjetljiv na dodir i dorađeni infotainment sustav. Interijer je prostran, pruža mogućnost udobne vožnje za petoricu uz lijepih 506 litara zapremnine prtljažnog prostora.
Motorizaciju osvježeni C-Elysee nije mijenjao, pa ovisno o tržištu i dalje govorimo o sljedećima – benzince čine PureTech 82 KS i VTi 115 KS, dok se kod dizelaša ponuda svodi na HDi 92 KS te BlueHDi 100 KS, a sve navedeno upareno je s ručnim i automatskim mjenjačima.
Prodaja ovih osvježenih Citroënovih modela koji će se za europsko tržište proizvoditi u Vigu započinje u prvom kvartalu sljedeće godine.