Optima Plug-in hibrid
U pitanju je prvo Kijino plug-in hibridno električno vozilo, koje je na europsko tržište stiglo krajem prošle godine, a čiji su kapacitet baterije i domet na struju veći u odnosu na prethodne hibridne modele Optime. Prevedeno, 54 kilometra može odraditi nova Optima plug-in hibrid na struju pri brzini koja ne premašuje 120 km/h prije no što se prebaci na korištenje 2,0-litrenog GDI motora.
Ovaj hibrid pokreće 9,8 kWh litijum-ionska polimerska baterija uparena s 50-kilovatnim električnim motorom (67 KS) i 4-cilindričnim 2,0-litrenim GDI motorom koji razvija snagu od 156 KS i 189 Nm. Najveća kombinirana snaga motora je 205 KS pri 6,000 okretaja dok pritom električni motor generira snagu koja je dostupna odmah na papučici gasa, a koja se prenosi kroz 6-stupanjski automatski mjenjač na prednje kotače. Ubrzanje do 100 km/h za 0,6 sekundi je brže u odnosu na Optima hibrid prijašnje generacije, pa je potrebno vrijeme spomenutog ubrzanja sada 9,4 sekunde. Službena kombinirana potrošnja goriva vozila čija je maksimalna brzina 192 km/h, iznosi 1,6 litara na 100 km.
Zapremnina prtljažnog prostora i dalje je 307 litara, a smanjena je zapremnina spremnika za gorivo (55 litara). Utor za punjenje ugrađen na prednjem lijevom dijelu vozila.
Galerija
Postoje i oku vidljive promjene u odnosu na druge Optima modele koji koriste konvencionalne motore s unutarnjim izgaranjem, a pritom i korisne za aerodinamičnu efektivnost. Aktivacijom nove zračne maske smanjuje se koeficijent otpora vjetra na 0,25 Cd, a aerodinamičan dizajn zaslužan je i za veći protok zraka kroz karoseriju za što su zaslužni redizajnirani prednji i stražnji branici. U vidljive različitosti ubrojati treba i posebne krom dodatke s metalno plavim završecima za stražnji branik, pragove i liniju iznad prednjeg grila, kao i 'EcoPlugin' znak.
Poboljšanja ima i u interijeru kao što su nova instrumentna ploča s prikazom ključnih informacija o plug-in hibridnom motoru (stanje baterije, detalji načina vožnje...), a tu je i Kijina najnovija audio-vizualna navigacija (AVN) s 8-inčnim infotainment sustavom i zaslonom na dodir, kao i sustavi Android Auto™, Apple CarPlay™, bežično punjenje mobilnih telefona...
Poradilo se i na sigurnosti, pa ovo vozilo nudi visoku razinu aktivne i pasivne sigurnosti zbog pojačane karoserije (uporaba naprednog čvrstog čelika korištenog u 51 posto cjelokupne karoserije) u čijoj unutrašnjosti kao standard dolaze zračni jastuci za vozača i njegova koljena, suvozača, te dvije prednje i dvije bočne zavjese. Tu je i čitav niz sustava za sigurnost poput onih za stabilnost vozila, kočenja u nuždi sa zaštitom pješaka, zadržavanja vozila u voznoj traci, prepoznavanje prometnih znakova, nadzor mrtvog kuta, pomoć pri vožnji unatrag, napredni tempomat...
Nova Optima Plug-in hibrid za europsko tržište, čije su dimenzije 4855 x 1860 x 1465 mm, a masa 1705 kg, proizvodi se u Kijinoj twornici u Hwasungu u Koreji, a na hrvatsko tržište dolazi u jednom, bogatom paketu opreme s cijenom od 339,990 kuna.
Optima Sportswagon
Turbodizelski 4-cilindarski 1,7 CRDI motor koji razvija 141 konjsku snagu jedini je s kojim će karavanska izvedba Optime doći na hrvatsko tržište na kojem proizvođač očekuje dobre rezultate prodaje.
Galerija
Vitke linije prozora, zaoštrene linije krova i izdužene bočne linije dio su privlačnog izgleda 4855 mm dugog, 1860 mm širokog i 1465 mm visokog obiteljskog Sportswagona kojem je velika prednost, u odnosu na limuzinsku izvedbu modela, 42 litre veći prtljažni prostor ukupne zapremnine 552 litre.
S bogatim standardnim paketom opreme za sigurnost, udobnost i atraktivnost, Kia Optima Sportswagon na hrvatskom tržištu prodavat će se po cijeni od 218,490 kuna, odnosno 10,500 kuna više u odnosu na limuzinsku varijantu.