Riječ je o prvom BMW-ovom SUV-u koji se temelji na platformi s prednjim pogonom. Naime, za razliku od prve generacije koja se bazirala na prethodnoj seriji 3, novoj je za osnovu poslužila UKL1 platforma koja se može naći u novim Minijma i seriji 2 Acitve i Gran Tourer, piše Autonet.hr.
Što se dizajna tiče razlika između prethodnika i novog modela je vrlo značajna. Naime, dok je prethodni model više nalikovao na povišeni karavan, novi je model robusniji te izgledom i proporcijama bliži ostatku BMW-ove crossoverske ponude.
Naime, dimenzije ovog automobila sada iznose 4439 x 1821 x 1598 mm što znači kako je novi X1 36 mm kraći, 21 širi i 53 mm viši od svog prethodnika. Položaj sjedenja je sada viši za 36 mm sprijeda i 64 mm otraga, a putnicima na stražnjim sjedalima će biti dostupna i veća ponuda prostora. Praktičnosti će pripomoći i 85 l veća zapremina prtljažnika koja sada iznosi 505 l.
Od pojedinih detalja posebno se dakako ističe maska, novi branici, LED svjetla, plastične obloge donjih dijelova karoserije i sl. Kupcima će za dodatnu personalizaciju vozila na raspolaganju stajati styling paketi Sport Line, xLine i M Sport, a potonji između ostalog donosi novi aero kit, 18-inčne lakometalne naplatke, sportska sjedala obložena Alcantarom te razne druge ukrase.
Unutrašnjost nove generacije je modernije uređena i bogatije opremljena, a to se posebno odnosi na sigurnosnu i infotainment opremu. Među opremom se posebno ističe 6,5-inčni iDrive zaslon standardan kod ulaznog modela, opcijski head-up zaslon, Driving Assistant Plus paket koji uključuje aktivni tempomat, sustav upozorenja o nenamjernom prelasku u drugu voznu traku, sustav upozorenja na sudar i pješake, City Braking i sl.
Prilikom lansiranja kupcima će, ovisno o tržištu, biti ponuđeno do ukupno pet, od sada poprečno postavljenih motora. Redom radit će se o:
• 2.0-litrenom 4-cilindrični turbodiesel snage 150 KS (110 kW) i najvećeg okretnog momenta od 330 Nm (sDrive18d) • 2.0-litrenom 4-cilindrični turbodiesel snage 190 KS (139 kW) i najvećeg okretnog momenta od 400 Nm (xDrive20d) • 2.0-litrenom 4-cilindrični turbodiesel snage 231 KS (170 kW) i najvećeg okretnog momenta od 450 Nm (xDrive25d) • 2.0-litrenom 4-cilindrični turbobenzincu snage 192 KS (141 kW) i najvećeg okretnog momenta od 280 Nm (sDrive20i i xDrive20i) • 2.0-litrenom 4-cilindrični turbobenzincu snage 231 KS (170 kW) i najvećeg okretnog momenta od 350 Nm (xDrive25i)
Ovim bi se motorima trebali pridružiti i novi ulazni 1,5-litreni 3-cilindrični motori. Točnije, u dieselskom modelu X1 sDrive16d bi trebao razvijati snagu od 116 KS (85 kW), a u benzinskom X1 sDrive18i 136 KS (100 kW).
Ovisno o izboru motora kupci će moći izabrati novi 6-stupanjski ručni ili 8-stupanjski Steptronic automatski mjenjač. Nadalje, pogon na prednje kotače je dio standardne opreme, dok će sa snažnije motoriziranim izvedbama biti dostupan i pogon na sva četiri kotača.
Prodaja ovog automobila u Njemačkoj, odnosno odmah nakon toga u ostatku Europe, kreće u listopadu.