OVO JE SKORO ZA NEVJEROVATI: / Sve više znanstvenika smatra da nevidljivi izvanzemaljci žive na Zemlji, ali tu nije kraj...

Foto: Ilustracija: Shutterstock

Sve veći broj znanstvenika tvrdi da izvanzemaljci postoje i žive među nama, a što je još neobičnije mnogi od njih vjeruju da su ti izvanzemaljci 'nevidljivi'

12.1.2020.
Ilustracija: Shutterstock

Izvanzemaljci su sletjeli. Desetljećima se je ovo vjerovanje bilo povezano s ekscentricima, ali sada iznenađujuće velik broj znanstvenika i istraživača sa sveučilišta sugerira da izvanzemaljci ipak žive među nama, na planeti Zemlji, piše za RTSimon Chandler, novinar iz Londona koji se primarno bavi politikom i tehnologijom.

Koliko god moglo zvučati nevjerojatno, brojni znanstvenici vjeruju da postoji mogućnost da hodamo zajedno s izvanzemaljcima. Zapravo su stvari čak i čudnije od toga jer ti isti znanstvenici vjeruju da su ti izvanzemaljci "nevidljivi“, tj. takvi da ih naših pet osjetila i konvencionalne metode otkrivanja ne mogu otkriti.

Najnoviji član ovog "kluba" znanstvenika je kemičarka Helen Sharman. Prva Britanac u svemiru koja radi na Odjelu za kemiju Imperial College u Londonu, Sharman je rekla za The Observer: "Izvanzemaljci postoje, nema sumnje." Mogli biste reći da to nije nešto posebno kontraverzno, ali OBE (Red Britanskog Carstva) je podijelilo njezino mišljenje da bi se izvanzemaljci mogli nalaziti trenutno na Zemlji. "Hoće li biti poput tebe i mene, sastavljeni od ugljika i dušika?", upitala je. "Možda ne. Moguće je da su oni tu upravo sada, a mi ih jednostavno ne možemo vidjeti. "

Križanje izvanzemaljaca s ljudima

Još u travnju prošle godine, novine Oxford Student objavile su bizaran intervju s dr. Young-Hae Chi sa Sveučilišta u Oxfordu. U njemu je Chi otkrio da ne vjeruje samo u nevidljive izvanzemaljce koji žive ovdje na Zemlji, već u teoriju da se križaju s ljudima kako bi stvorili hibridnu vrstu koja je sposobna preživjeti učinke klimatskih promjena. Apsolutno ludo, možda mislite, ali dr. Chi je otišao toliko daleko da je napisao knjigu u kojoj je argumentirao u prilog tim vjerovanjima, naslovljenoj kao "Posjeti izvanzemaljaca i kraj čovječanstva".

Dr. Chi je najnevjerovatniji primjer akademika koji vjeruje u postojanje izvanzemaljaca, ali drugi, ugledniji znanstvenici, uložili su značajnu količinu vremena, truda i novca istražujući mogućnost nevidljivih tuđinaca koji žive među nama.

Žive u tamnoj tvari?

U 2018. godini dr. Gabriel de la Torre sa Sveučilišta u Cadizu objavio je članak u kojem je predložio da izvanzemaljci mogu živjeti u tamnoj tvari koja prožima cijeli svemir (uključujući Zemlju), ali koja je neopažljiva.

"Ono što pokušavamo napraviti s ovim razlikovanjem jest razmatranje drugih mogućnosti - na primjer, bića dimenzija koje naš um ne može shvatiti, ili inteligencije temeljene na tamnoj tvari ili energetskim oblicima, koja čini gotovo 95 posto svemira...", napisao je.

On nije jedini znanstvenik koji sumnja da nevidljivi izvanzemaljci mogu naseljavati tamnu tvar. Godine 2016. dr. Caleb Scharf s Centra za astrobiologiju Sveučilišta Columbia napisao je članak u kojem je predložio da tamna tvar postoji "tamo gdje završava sav tehnološki napredan život ili gdje je većina života oduvijek bila."

'Sjenoviti' oblik mikroskopskog života

Drugi su, pak, sugerirali da bi neotkriveni izvanzemaljci mogli predstavljati alternativni, "sjenoviti" oblik mikroskopskog života. To su predložili Carol Cleland i Shelley Copley sa Sveučilišta Colorado (zajedno s drugim koautorima) u nizu radova objavljenih od 2005. godine nadalje.

Skriveno u raju