'DINAMOVO PROLJEĆE' / Objavljen program 'navijačke liste' za predstojeće izbore na Maksimiru

Image
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Lista Dinamovo proljeće potpise potpore svakodnevno skuplja u Bad Blue Boys Fan Shopu u Ilici 37, radnim danom od 10 do 20 sati te subotom od 10 do 15 sati.

6.2.2024.
15:03
Luka Stanzl/PIXSELL
VOYO logo

"Dubinska analiza cjelokupnog poslovanja i poslovnih procesa Dinama s posebnim naglaskom na pravni, financijski i porezni status nulta je točka programa liste Dinamovo proljeće", objavljeno je na istoimenoj službenoj stranici na Facebooku.

Image
CRNO NA BIJELO /

Rocketfan: Dinamo prosječno uprihodi 48 milijuna eura, u top 50 još tri hrvatska kluba

Image
CRNO NA BIJELO /

Rocketfan: Dinamo prosječno uprihodi 48 milijuna eura, u top 50 još tri hrvatska kluba

"Lista Dinamovo proljeće zalaže se za moderan, transparentan i učinkovit klub na terenu i u poslovanju, otvoren klub koji pripada svojim članovima te klub koji njeguje gospodsku i građansku kulturu", rekao je pri objavi programa dr. sc. Mislav Ante Omazić, profesor na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu i jedan od kandidata na, popularno nazivanoj, navijačkoj listi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U tom programu, prezentiranom u 10 točaka, u razdoblju od iduće 4 godine, skup od 25 poduzetnika, menadžera i akademika u Skupštini Dinama zalagat će se za rezultatsku izvrsnost kluba, što znači osvajanje prvog mjesta u HNL-u kao cilj u svakoj sezoni te igranje u skupinama jednog od europskih klupskih natjecanja i redovito Dinamovo proljeće u Europi.

Poseban naglasak stavljaju na jačanje članskog sektora kluba, koji vide kao izvor ne samo podrške već i prihoda, povratnih informacija, ali i kvalitetnog kadra. Omladinska škola predstavljena je kao budućnost te važan dio jačanja identiteta i temelja kluba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nauković: Novi stadion na Maksimiru je strateška točka programa

"Novi stadion na Maksimiru je strateška točka programa i tražit ćemo aktivno, partnersko sudjelovanje u izgradnji stadiona i trening-kampa i jačanje kvalitetne komunikacije Dinama s gradskom upravom Grada Zagreba i Vladom RH, ali i s potencijalnim interesentima za gradnju stadiona", rekao je Ivan Nauković, kandidat na listi i član aktualnog saziva IO Dinama.

"Nema većeg kluba od Dinama", naziv je pete točke programa, gdje se obećava kvalitetnije razvijanje odnosa s legendama kluba, ali aktivno razmatranje povratka bivših igrača, koji mogu pridonijeti igrački ili marketinški.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U timu liste Dinamovo proljeće nalazi se nekoliko eksperata za korporativno poslovanje, pomoću kojih žele artikulirati ideju Dinama kao moderne poslovne organizacije s jasno definiranim i digitaliziranim poslovnim procesima te linijama odgovornosti.

Sve to pridonijelo bi, vjeruju, izgradnji pozitivnog imidža i globalne prepoznatljivosti Dinama kroz otvorenost, transparentnost i bolju komunikaciju, koja će rezultirati većom povezanošću s članovima, navijačima i drugim ključnim sudionicima te zajednicom. Važnu točku programa navode financijski dio Dinama kao organizacije. Zalagat će se za odgovorno upravljanje prihodima i rashodima radi postizanja veće financijske stabilnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izbori za Skupštinu Dinama održat će se 2. ožujka od 9 do 19 sati, a glasati mogu svi članovi kluba koji su platili članarinu za 2023. i do 15. veljače za 2024. godinu. Lista Dinamovo proljeće potpise potpore svakodnevno skuplja u Bad Blue Boys Fan Shopu u Ilici 37, radnim danom od 10 do 20 sati te subotom od 10 do 15 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izborni program liste Dinamovo proljeće:

1. Rezultatska izvrsnost - svake godine prvo mjesto te igranje u jednom od europskih klupskih natjecanja i redovito Dinamovo proljeće u Europi
2. Članovi kao temelj uspjeha kluba - razvijanje članskog kluba
3. Omladinska škola - vrhunska, uspješna i svjetski prepoznatljiva omladinska škola je temelj budućnosti kluba
4. Novi stadion i trening-kamp
5. Nema većeg kluba od Dinama - aktivno razmatranje povratka bivših igrača te razvijanje odnosa s legendama kluba
6. Učinkovita i djelotvorna organizacija kluba
7. Dinamo kao globalni brend
8. Odgovorne i održive financije
9. Participiranje i suradnja s domaćim i međunarodnim organizacijama te institucijama
10. Društveno odgovorno poslovanje.

KSW 91 iz Češke 17. veljače ekskluzivno pratite na Voyo

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Skriveno u raju
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo