Koliko vrijede broševi Jadranke Kosor?

Otkad je postala premijerka, Jadranka Kosor došla je pod povećalo modnih kritičara, koji su odmah zamijetili njenu bogatu kolekciju broševa.

15.3.2010.
11:57
VOYO logo

Ipak, unatoč šuškanjima, u bogatoj kolekciji broševa Jadranke Kosor može se naći skupocjenih komada, ali i bižuterije koju si može priuštiti prosječna građanka Hrvatske.

Mario Nokaj, predsjednik Fajna, udruge autora nakita, kazao je za Večernji list kako se čini da je većina premijerkinih broševa pristupačna po cijeni, te da se većinom radi o bižuteriji s ponekom iznimkom zlata ili skupocjenih kristala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Teško je pouzdano reći prema slici, ali čini se da je osnovni premijerkin izbor srebro i bižuterija, te da novčana vrijednost nije u prvom planu koliko poruka koju želi prenijeti", kaže Nokaj. Slične stilske odabire svojedobno je nosila američka državna tajnica Madeleine Albright.

Najskuplji broš u kolekciji: 4000 kuna

Procjenjuje se da je okvirna vrijednost kolekcije premijerkinih broševa 30 tisuća kuna. Najskuplji su komadi broš od bijelog zlata s kvalitetnim biserom koji košta 4000 kuna, te zlatna metla koja košta oko 3000 kuna. Jednako se cijene i zlatna grana te broš u obliku Hrvatske, inače dar prijatelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premijerka posjeduje i dva broša proizvođača Swarovski, koji pojedinačno koštaju 1500 i 1400 kuna. No, u njenoj se kolekciji nalazi i bižuterija: broš u obliku cvijeća koji košta 200 kuna, ili leptir iz Kamene duge vrijedan 450 kuna.

Premijerka ne nosi domaće broševe

Nokaj kaže i kako je zahvalan premijerki što je skrenula pažnju na to kako se može komunicirati nakitom, no napominje da se uz ovakva davanja zlatarima ne isplati ni proizvoditi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Plaćamo porez na luksuz pa smo opterećeni s 58% raznih poreza. Zlatni i srebrni nakit proglašen je luksuzom. A od čega bi drugog zlatari trebali izrađivati nakit?", pita se Nokaj.

Zlatari se, kaže, nadaju da će se premijerka ubuduće koristiti uslugama domaćih zlatara, čime bi pomogla hrvatskim obrtnicima, a vjeruju da bi na taj način njihov rad stekao i veću popularnost među građanima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članak:

arti-201003050285006

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo