NIJE MARKETINŠKI TRIK

TESLA TESTIRALA I TVRDI: ‘U našem automobilu možete preživjeti biokemijski napad’

Značajan je utjecaj koji na zdravlje ima zagađenje zraka, a službeni podaci Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) kazuju da direktno utječe na smrt više od tri milijuna ljudi godišnje. To je broj koji je dvaput veći od broja poginulih u prometnim nesrećama svake godine.

“Za nas su zdravlje i sigurnost važni. I baš kao što smo konstruirali Model S i Model X da izbjegavaju sudare i štite putnike kada do njih dođe, osjetili smo obvezu zaštiti ih i od zagađenja zraka, statistički važnije opasnosti”, pojasnili su iz Tesla Motorsa razloge testiranja opcije Bioweapon Defense Mode.

Stotinu puta učinkovitiji

Riječ je o snažnom filteru zraka koji putnike u Teslinom električnom SUV-u štiti i navodno može spasiti od otrova iz okoline. Ideja je pristigla iz sustava filtracije kakav se koristi u bolnicama, a rezultirala razvojem HEPA filtracijskog sustava sposobnog čistiti zrak uslijed prodiranja peluda, bakterija i zagađenja. Tvrdi se da je ovaj sustav stotinu puta učinkovitiji od uobičajenih filtera koji se koriste u automobilima i da putnicima omogućava najbolju moguću kvalitetu zraka bez obzira na okoliš kroz koji se voze.

Nakon testiranja sustava u svakodnevnim, ali pomalo i ekstremnim uvjetima kao što su vožnja kroz močvarne predjele, odlagališta otpada i slično, u Tesli su otišli i korak dalje. Testiranje je nastavljeno u balonu, u kontroliranim uvjetima ekstremnog onečišćenja (1000µg/m3), odnosno iznimno opasnima za ljudsko zdravlje.

Plinske maske su bile nepotrebne

Čestice su ušle u automobil, no za samo dvije minute njihova je količina pala na razinu koja nije mogla biti detektirana, što je onima koji su sjedili u vozilu omogućilo da skinu plinske maske unatoč tome što je sam automobil i dalje bio u balonu ispunjenom tako velikom koncentracijom zagađenoga zraka.

“Bioweapon Defense Mode nije marketinški trik. Doslovno možete preživjeti biokemijski napad ukoliko sjedite u svom automobilu”, zaključuju iz Tesle.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr