NIJE ŠALA / Rusi imaju plan kako zaobići sankcije Zapada: 'Renault odlazi? Nema veze proizvodit ćemo Moskviče'

Image
Foto: Michal Klíma / MAFRA / Profimedia

Tvornica će u budućnosti nastaviti proizvoditi automobile i to pod povijesnim brendom Moskvič

16.5.2022.
22:04
Michal Klíma / MAFRA / Profimedia
VOYO logo

Upravni odbor Renault Grupe jednoglasno je odobrio potpisivanje sporazuma o prodaji 100 % svojih dionica u Renault Rusiji gradu Moskvi i njezina 67,69 %-tnog udjela u AVTOVAZU institutu NAMI (Središnji institut za istraživanje i razvoj automobila i motora), izvijestili su danas iz te tvrtke, nakon što se tjednima nagađalo kako će se ovo pitanje raspetljati.

Prema službenom priopćenju iz Renaulta, sporazum omogućuje Renault Grupi da u određenim razdobljima tijekom sljedećih šest godina otkupi svoj udjel u AVTOVAZU.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
LJUDI SU NERVOZNI /

Lada bi mogla propasti? Radnici zabrinuti za budućnost: 'Ova tvornica je sve. Cijeli grad sagrađen je oko nje'

Image
LJUDI SU NERVOZNI /

Lada bi mogla propasti? Radnici zabrinuti za budućnost: 'Ova tvornica je sve. Cijeli grad sagrađen je oko nje'

"Danas smo donijeli tešku, ali nužnu odluku kojom nastojimo odgovorno postupiti prema svojih 45.000 zaposlenika u Rusiji, očuvati učinkovitost poslovanja Grupe i osigurati da se u budućnosti vratimo na rusko tržište u drugačijem kontekstu. Vjerujem da je Renault Grupa sposobna dodatno ubrzati svoju transformaciju i premašiti srednjoročne ciljeve", rekao je Luca de Meo, glavni direktor Renault Grupe.

Tvornica nastavlja s radom

Gradonačelnik Moskve Sergej Sobjanin najavio je kako će tvornica "Renault" u glavnom gradu Moskve dobiti drugu namjenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Strani vlasnik odlučio je zatvoriti Renault u Moskvi. To je njegovo pravo, ali ne možemo dozvoliti da tisuće radnika ostanu bez posla", rekao je Sobjanin. Tvornica će u budućnosti nastaviti proizvoditi automobile i to pod povijesnim brendom Moskvič.

Glavni tehnološki partner obnovljene tvornice automobila Moskvič trebala bi postati ruska kompanija KAMAZ. U prvoj fazi rada planira se organizirati proizvodnja klasičnih automobila s unutrašnjim sagorijevanjem, dok bi se u budućnosti trebalo prijeći i na proizvodnju električnih automobila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Osim toga, zajedno s KAMAZOM i Ministarstvom industrije i trgovine Rusije radimo na lokalizaciji proizvodnje maksimalnog broja autokomponenti u Rusiji", rekao je Sobjanin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo