Pazi na sebe

Jedna ti stvar može pomoći kod bolova u mišićima nakon vježbanja i stvarno je jednostavna

Piše: Žena Net / Vrijeme: 14:00 27.11.2017 / Rubrika:
Foto: Runway Pilates/flickr
0

Malo je potrebno da se mišići opuste

Kod vježbanja je važno pravilno izvoditi vježbe, ali jednako je tako važno posvetiti pažnju tijelu, a prije svega mišićima, čak i nakon vježbanja. Sigurno osjećaš bol dan ili dva dana nakon, a sve možeš spriječiti vrlo jednostavnim savjetom. Osim uzimanja magnezija koji pomaže kod rada mišića, ali i kod bolova ili grčeva u istima.

Tajna je u hladnoj vodi

Autor knjige “100 Deadly Skills: The SEAL Operative’s Guide to Eluding Pursuers, Evading Capture, and Surviving Any Dangerous Situation” Clint Emerson kaže: “Razlog zašto se svi sportaši nakon treninga ili vježbanja peru hladnom vodom je jer se tako brže oporavljaju. Istiskuju se mliječne kiseline, oporavljaju se mišići, a vi onda možete idući dan lakše vježbati.”

Hladan tuš dakle može pozitivno utjecati na tvoje tijelo, ali ne zaboravi i na dobar odmor. I pazi da u ovim hladnim mjesecima voda s kojom se tuširaš ipak nije prehladna. Neka bude mlaka, a samo na mišićima koristi nešto hladniju. I ne provodi previše vremena pod tušem, jer to nikad nije dobro.

Izvor: Her

Piše: Žena Net / Vrijeme: 14:00 27.11.2017 / Rubrika:

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr