Mi kupujemo i dalje

Stručnjaci kažu kako smo u ovim godinama prestare da bismo kupovale u Zari

Piše: Žena Net / Vrijeme: 09:10 20.03.2017 / Rubrika:
Foto: ZARA
0

Jedno je istraživanje pokazalo da ženama u određenim godinama naglo pada zanimanje za jednim od najpopularnijih high street brendova

Zara je definitivno jedan od najrazvikanijih high street brendova, kako u svijetu, tako i kod nas. Iako su im cijene malo više nego u ostalim dućanima, djevojke neopisivo vole Zaru. Trendi komadi, besprijekoran dizajn i veliki izbor modnih dodataka plasirali su Zaru čvrsto na tržištu odjeće.

Kako se vama sviđaju? Ecija Ivušić prošetala najpopularnije Zarine hlače

No, u najnovijem istraživanju stručnjaci su zaključili da opsesija Zarom ne traje zauvijek. Naime, ženama u određenim godinama naglo počinje padati interes za šoping stvari navedenog brenda, a na to, osim starenja, utječu i faktori poput napretka u karijeri, povećanja prihoda i drugi.

Zanimanje žena za Zaru na vrhuncu je između 23. i 27. godine njihova života, nakon čega se drastično smanjuje,” kaže Ed Dilworth, vlasnik agencije za analizu Insight Rooms.

Prema spomenutom istraživanju, do 33. godine ženama interes za Zaru pada i niže od 1 posto.

Piše: Žena Net / Vrijeme: 09:10 20.03.2017 / Rubrika:

Imaš komentar?

Još iz rubrike

Povratak na Net.hr