Stručnjaci kažu kako smo u ovim godinama prestare da bismo kupovale u Zari

Image
Foto: ZARA

Jedno je istraživanje pokazalo da ženama u određenim godinama naglo pada zanimanje za jednim od najpopularnijih high street brendova

20.3.2017.
9:10
ZARA
VOYO logo

Zara je definitivno jedan od najrazvikanijih high street brendova, kako u svijetu, tako i kod nas. Iako su im cijene malo više nego u ostalim dućanima, djevojke neopisivo vole Zaru. Trendi komadi, besprijekoran dizajn i veliki izbor modnih dodataka plasirali su Zaru čvrsto na tržištu odjeće.

Kako se vama sviđaju? Ecija Ivušić prošetala najpopularnije Zarine hlače

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, u najnovijem istraživanju stručnjaci su zaključili da opsesija Zarom ne traje zauvijek. Naime, ženama u određenim godinama naglo počinje padati interes za šoping stvari navedenog brenda, a na to, osim starenja, utječu i faktori poput napretka u karijeri, povećanja prihoda i drugi.

Zanimanje žena za Zaru na vrhuncu je između 23. i 27. godine njihova života, nakon čega se drastično smanjuje," kaže Ed Dilworth, vlasnik agencije za analizu Insight Rooms.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema spomenutom istraživanju, do 33. godine ženama interes za Zaru pada i niže od 1 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo