Kompanija Change nije porekla postojanje ove sheme, ali ističu da zaposlenice mogu same odlučiti žele li istaknuti koju veličinu grudnjaka nose i da je jedina svrha ove inicijative pomoći kupcima da lakše odaberu pravu veličinu.
No radnice se žale da su prisiljene nositi pločice na kojima je istaknuta veličina košarica i opseg poprsja.
'U trgovinu ulaze stari perverznjaci i zagledaju što nam piše na pločicama. Zašto bi svi trebali znati našu veličinu? Zašto prodavači muškog donjeg rublja ne ističu svoju veličinu?', pita se jedna od djelatnica ovog lanca trgovina.
Izvršna direktorica ove tvrtke, Susann Haglund, tvrdi da su zaposlenice same predložile da uz ime istaknu i veličinu grudi kako bi tako pomogle mušterijama i ne razumje zašto neke žene to smatraju ponižavajućim.
I dok ih uprava ne razumije, prodavačice su naišle na razumijevanje u sindikatu trgovine koji je najavio tužbu protiv kompanije, web.orange.co.uk.