PornHub se od drugih web stranica eksplicitnog sadržaja razlikuje po drugačijem pristupu svijetu marketinga, čemu možemo svjedočiti već nekoliko godina.
I ove zime čelnici PornHuba odlučili su se za kopiranje mainstream tvrtki obilježivši uspješnu 2016. godinu kroz božićni poklon pristupa "premium" izdanju stranice za najsretnije korisnike.
Usamljenim radnicima i samotnjacima koji nemaju priliku uživati u Božiću s obitelji i prijateljima, PornHub osigurava "luksuzni pristup" sadržaju stranice. Na suptilni način i bez potrebe za eksplicitnim scenama, kreatori videa podsjećaju da na blagdane nitko ne mora biti sam.
Oni pažljiviji i boljeg pamćenja primijetit će da je usamljeni starac u spotu koji traje 90 sekundi isti onaj koji je u prošlogodišnjoj reklami bio tužan dokle mu unuk nije poklonio pristup PornHubu.
"Htjeli bismo da naša Božićna kampanja postane zaštitni znak blagdana za cijelu obitelj", rekao je Corey Price, potpredsjednik Pornhuba.
Reklama je Božićna priča koja se odvija u 'čarobnom' minijaturnom gradu u kojem neki od njegovih stanovnika, zbog ove ili one okolnosti, provode Badnju večer sami.
"Bilo da rade noćnu smjenu, sami pripremaju božićnu večeru, pripremaju ispite u studentskom domu ili su propustili zadnji vlak kući – naši junaci imaju prilično lošu noći", kaže Price.
Do ovog trenutka smo mogli gledati klasičnu Coca-Cola ili bilo koju drugu Božićnu reklamu, ali onda se dogodi božićno čudo i Djed Mraz spašava protagoniste s jedinom stvari koja uistinu može izliječiti usamljennost: Pornhub Premium.