OTKRIVAJU SE KARTE / NASA održala javni skup o NLO-ima, jedan od sudionika iskreno priznao javnosti kako stvari stoje

Foto: Shutterstock

Sean Kirkpatrick, ravnatelj ureda koji se bavi tim pitanjem u okviru američkog ministarstva obrane, kazao je da 2 do 5 posto pojava na nebu stručnjaci smatraju anormalnima

1.6.2023.
Shutterstock

Na rijetko viđenom javnom skupu u Washingtonu, panel stručnjaka koje je NASA odabrala da prouče osjetljivo pitanje NLO-a, u srijedu je ponovno istaknuo da treba prikupiti više informacija kako bi se mogle objasniti te pojave.

"Postojeći podaci i izjave očevidaca ipak nisu dostatni za donošenje uvjerljivih dokaza o naravi i o podrijetlu pojedinoga događaja", rekao je David Spergel, astrofizičar koji predsjeda panelom. "Trebaju nam visokokvalitetni podatci".

Na ljeto treba biti objavljeno izvješće u kojemu će se opisati kako to ostvariti.

FAMOZNI CRNI TROKUT /

Procurio ekskluzivan video: Vojnici novinarima proslijedili snimke golemog NLO-a iznad njihove baze!

FAMOZNI CRNI TROKUT /

NASA je lani najavila početak istraživanja i u listopadu je u tu svrhu imenovala najmanje 16 stručnjaka. Među njima su ugledni znanstvenici, ali i čelnici američkog regulatora za civilno zrakoplovstvo (FAA) te bivši astronaut Scott Kelly.

Njihova zadaća nije prebrojiti "neidentificirane anormalne pojave" - kako se službeno nazivaju - da bi se objasnili pojedini događaji dosad opaženi, već dati preporuke NASA-i kako će ubuduće pristupati toj temi.

Do danas je opaženo osamstotinjak neobjašnjivih pojava u zraku, rekao je u srijedu Sean Kirkpatrick, ravnatelj ureda koji se bavi tim pitanjem u okviru američkog ministarstva obrane.

"Međutim, možda su 2 do 5 posto od tih pojava doista anormalne", rekao je.

Tema je vrlo ozbiljna, istaknula je u srijedu NASA, jer se istodobno tiče nacionalne sigurnosti i zračnog prometa. No potiče i veliko zanimanje javnosti zbog pojma neidentificirani leteći objekt (NLO) koji golica maštu.

"U ovom trenutku nemamo jasnog dokaza o povezanosti neobjašnjivih anormalnih pojava i izvanzemaljskog života", rekao je David Grinspoon, član stručnog panela.

Sastanak koji je trajao nekoliko sati prenosio se u srijedu izravno na internetu, a jedan njegov dio bio je posvećen pitanjima javnosti koja su unaprijed bila upućena putem interneta.

Transparentnost je prijeko potrebna, ističe američka svemirska agencija, kako bi se skinula stigma s te teme.