WHATSAPP POPUSTIO POD PRITISKOM: / Odgađaju promjene zbog kojih su korisnici počeli prelaziti konkurenciji; Objasnili što će dalje

Image
Foto: Profimedia

Konverzacije na WhatsAppu i dalje će biti šifrirane te ni Facebook niti WhatsApp neće imati mogućnost vidjeti te privatne poruke, tvrdi kompanija

15.1.2021.
22:14
Profimedia
VOYO logo

WhatsApp je u petak objavio da za tri mjeseca odgađa promjene uvjeta korištenja, nakon što su korisnici izrazili strahove da će taj servis za poruke dijeliti njihove povjerljive podatke s Facebookom.

"Odgađamo datum na koji će korisnici morati pročitati i prihvatiti uvjete", napisala je tvrtka na blogu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izmjene su trebale stupiti na snagu 8. veljače, a sada je tvrtka objavila da se to neće dogoditi prije 15. svibnja.

Image
NAKON NASTALE PANIKE, WHATSAPP SE OPRAVDAVA: /

'Želimo razjasniti neke glasine...', korisnici nisu zadovoljni: 'Sad ste još sumnjiviji!'

Image
NAKON NASTALE PANIKE, WHATSAPP SE OPRAVDAVA: /

'Želimo razjasniti neke glasine...', korisnici nisu zadovoljni: 'Sad ste još sumnjiviji!'

WhatsApp je istaknuo da ažuriranje neće "ojačati naš kapacitet podjele podataka s Facebookom", već je prije svega usmjereno prema pomoći tvrtkama da bolje komuniciraju s klijentima preko platforme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Znamo da je došlo do konfuzije i dezinformacija oko tog ažuriranja, i želimo pomoći svima da shvate naše principe i činjenice", istaknuto je.

Poruke će i dalje biti šifrirane

Konverzacije na WhatsAppu i dalje će biti šifrirane te ni Facebook niti WhatsApp neće imati mogućnost vidjeti te privatne poruke, tvrdi kompanija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošlotjedna najava o ažuriranju uvjeta korištenja stvorila je paniku i izazvala bijes kod brojnih korisnika koji su rekli da se radi o napuštanju temeljnih vrijednosti WhatsAppa. Aplikacija je, podsjeća France presse, gradila reputaciju na zaštiti podataka.

Platforma je pokušala ugasiti požar objavama i kampanjom, ali konkurentski servisi poput Signala i Telegrama profitirali su zbog konfuzije i u mnogim zemljama im je jako naraslo preuzimanje s Apple Storea i Google Playa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo