Kod kupnje vozila, većina roditelja sluša djecu

Čak 57 posto roditelja u odluku o kupnji novog automobila uključuje djecu, pokazala je studija The Family Rooma. To je porast od čak 19 posto u odnosu na istraživanje iz 2009. godine, kada je 38 posto roditelja priznalo da djeca znatno utječu na odluku o kupnji novog automobila.

Zanimljivo je da se ukusi roditelja i djeca razlikuju u tome koju marku preferiraju, pa tako djeca znajviše žele Jeep kao novi automobil, njih čak 18 posto. Sa 17 posto slijede Chevrolet i Ford, te sa 16 posto Toyota i Honda. Volkswagen je na 13 posto, a iznad jedan posto još su dobili Chrysler i Mazda. Naravno, studija je provedena u SAD-u, pitanje je koje marke preferiraju naša djeca.

Roditelji imaju potpuno drugačije mišljenje, pa je tako na vrhu Toyota sa 29 posto, a slijedi Honda (24 posto), Ford (21 posto), Chevrolet (19 posto) i Jeep (9 posto).

Unatoč tome, roditelji sve češće slušaju savjete djece pri odabiru automobila, a nekoliko je glavnih razloga za to. Najvažniji je dobro roditeljstvo te činjenica da smatraju da su djeca bolje informirana. Tu je i stil, te roditelji imaju u vidu da su djeca bolje znaju što izgleda dobro. Krivnja je također vrlo važan čimbenik jer roditeljima je u interesu da zadovolje želje svojeg djeteta. Ako to ne uspiju, kod njih se razvija osjećaj krivnje.

Sve to moglo bi natjerati proizvođače da se uskoro u svojim reklama više okrenu djeci. To bi itekako otvorilo tržište, jer samo u SAD-u 130 milijuna kućanstava ima djecu mlađu od 15 godina.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr