Kako u izvješću navodi Wall Street Journal, šefovi u General Motorsu, velikoj svjetskoj automobilskoj kompaniji, zaključili su da je kampanja na Facebooku, čija je vrijednost više milijuna dolara, "neučinkovita". Naveli su da je imala "mali utjecaj na potrošače".
GM će i dalje nastaviti promovirati svoj brend na ovoj društvenoj mreži, ali preko Facebookovih platformi koje ne naplaćuju oglašavanje.
Za sada nema dodatnih komentara iz automobilske kompanije, a nije se oglasio ni Facebook.
GM godišnje potroši oko 40 milijuna dolara za promociju brenda na Facebooku. Samo oko četvrtine odlazi na oglase, a ostatak se potroši na kreiranje sadržaja. Automobilska kompanija godišnje na globalnoj razini na oglašavanje potroši oko 1,8 bilijuna dolara.
Pomama za dionicama
Ova vijest dolazi samo nekoliko dana prije nego treba započeti IPO Facebooka. Najavljen je za 18. svibnja.
Prema procjenama, IPO-om će vrijednost Facebooka biti između 85 i 95 milijardi dolara s obzirom na cijenu dionica od 28 i 35 dolara. U prodaji će biti više od 337 milijuna dionica.
Kako su najavljivali mediji, ovo bi mogao biti najveći IPO neke internetske tvrtke u povijesti.
Prethodni članci: arti-201205140725006 arti-201205080322006 arti-201205100372006