Hoće li Wii U oživjeti tržište igraćih konzola?

13.9.2012.
10:59
VOYO logo

Nintendo će sutra uživo prenositi svoj Wii U događaj. Objevljen je video u kojem je predsjednik Nintenda za Sjevernu Ameriku Reggie Fils-Aime pozvao korisnike da provjere Nintendovu Facebook stranicu kako bi saznali objave koje se pripremaju.

Premda Fils-Aime nije ništa još otkrio, u ovom trenutku svi čekaju da čuju dvije ključne stvari: kada će Wii U krenuti u prodaju i po kojoj cijeni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvi Wii U je prvi put predstavljen prije više od godinu dana na E3 konferenciji na kojoj je Nintendo iznenadio industriju s prvim kontrolerom veličine tableta za igraću konzolu. Taj hardver također predstavlja lijepu nadogradnju s postojeće generacije jer podržava HD grafiku i napredne igre. Bit će spojen online kako bi ponudio neka nova iskustva, primjerice video chat.

U svakom slučaju Nintendo s velikom pažnjom prati cijelu plejadu kompanija koje se bave potrošačkom elektronikom, jer se drugi uređaji, od mobitela preko MP3 svirača do tableta, sve više koriste za igranje. Primjerice, Apple je u srijedu na svojoj konferenciji u San Franciscu utvrdio da je iPod touch najpopularniji prijenosni uređaj za igranje (vjerojatno prije Nintendove DS prijenosne igraće konzole), a prošli tjedan Amazonov šef Jeff Bezos istaknuo je da je iznenađen koliko se mnogo prodaje Kindle igara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Wii U će tako izaći na igraće tržište koje je puno neizvjesnosti: Hoće li novi uređaj oživjeti tržište igraćih konzola? Hoće li korisnici i dalje sve više igrati na prijenosnim uređajima, kao što su mobiteli i tableti?

Cijena će definitivno biti odlučujući faktor za mnoge koji se budu odlučivali hoće li kupiti tablet ili konzolu koja dolazi s GamePadom, ali koji nije dizajniran tako da se s njime može napuštati kuća, odnosno dnevni boravak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nintendo je već jednom uspio unijeti veliku promjenu u industriju igara kada je predstavio svoj kontroler igre baziran na pokretima. Stoga ne zaboravite da uvijek postoji šansa da to učini ponovno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo