3, 2, 1 – počinje 5. Weekend Media Festival

20.9.2012.
15:39
VOYO logo

Sve navedeno, uz fantastičan glazbeni te tulum-program, posjetitelji ovogodišnjeg WMF-a imat će priliku konzumirati u Rovinju od 20. do 23. rujna.

Weekend Media Festival ove je godine dodatno proširio raspon tema, pa će na panel-raspravi pod nazivom "Regija 3.0" svoja stajališta o ekonomskoj politici i reindustrijalizaciji suočiti prvi potpredsjednik hrvatske Vlade Radimir Čačić i predsjednik Uprave T-Hrvatskog Telekoma Ivica Mudrinić, koji je i predsjednik Nacionalnog vijeća za konkurentnost. Je li reindustrijalizacija uopće moguća, nije li prilika za cijelu regiju u novoj digitalnoj ekonomiji ili ćemo sve više zaostajati? To su samo neka od pitanja na koja će pokušati odgovoriti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U novom formatu "Hard Talk" snage će odmjeriti Aleksandar Tijanić i Goran Milić, dok će Emil Tedeschi s Tomom Ricovim razgovarati otvorenije i direktnije nego ikad do sada.

Novost je i "Dvoboj" u kojem će se suprotstaviti ključni akteri hrvatske medijske scene te "Pogled preko plota", panel koji će kroz brzu i dinamičnu raspravu dati pregled najvažnijih događanja u komunikacijskoj industriji u svim zemljama regije. Vodit će se rasprava i o pouzdanosti TV-rejtinga, sponzorstvima u sportu te krizi u novinarstvu i PR industriji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Festival i ove godine dovodi ugledne predavače iz regije i svijeta, a najviše se iščekuju predavanja dvojice mladih Amerikanaca: Gabriel Dance, interaktivni urednik britanskog lista Guardian u New Yorku, govorit će o stvaranju interaktivnih vijesti, dok će Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa, iznijeti svoju procjenu budućnosti vijesti i demokracije.

O profitabilnoj globalnoj industriji internetskih igrica govorit će Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe iz Velike Britanije, koji je uvjeren da dio kolača mogu dobiti i regionalni igrači iz jugoistočne Europe. Raspravljat će se i o inovacijama u medijima, novim i starim marketinškim konceptima, uvijek prisutnoj kriznoj komunikaciji, novim medijskim igračima i mnogim drugim temama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

BalCannes iznad svih očekivanja – prijavljeno 50 agencija i 100 radova iz Hrvatske i regije

Još jedna novost petog Weekenda je BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizirana u suradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje (HURA). Na prvi BalCannes prijavilo se čak 50 agencija iz Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije, Makedonije i Crne Gore. Na izložbi radova, koja će biti otvorena od 20. rujna do zatvaranja festivala u posebnoj BalCannes dvorani na festivalu, bit će predstavljeno svih 100 prijavljenih radova marketinških agencija iz regije. Među njima će ugledni novinari iz Hrvatske i regije koji prate struku odabrati 25 najzanimljivijih koji će biti prezentirani posjetiteljima festivala 22. rujna od 16.45 sati u glavnoj dvorani Weekend u sklopu BalCannes programa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

BalCannesov godišnji izbor 25 najzanimljivijih projekata regije jedinstven je presjek regionalne marketinške produkcije i najbolje oglašivačke prakse prema odabiru uglednih novinara koji će moderirati Iva Biondić, a projekte će publici predstaviti njihovi autori, što je ujedno odlična prilika za oglašivače da u kratkom roku i na jednom mjestu dobiju uvid u najbolju oglašivačku praksu na tržištima jugoistočne Europe.

U sklopu Weekend Media festivala održat će se i 13. konferencija za odnose s javnošću HUOJ-a, na kojoj će gost predavač biti glasnogovornik bivše grčke vlade George S. Petalotis.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koncerti i tulumi

Uz vrhunska predavanja, panel-rasprave i prezentacije, Weekend je poznat i kao mjesto najboljih koncerata i partyja kojima završava ljetna sezona u Rovinju. Ni ove godine neće razočarati, štoviše, program je najbogatiji dosad. Otvaraju ga u četvrtak legendarni beogradski rokeri Partibrejkersi, a u petak su zvijezde večeri Pips, Chips&Videoclips.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U subotu 22. rujna festival se zatvara dvostrukim glazbenim programom: najpopularniji svjetski humoristični kanal Comedy Central Extra dovodi Đuru i Bombaj Štampu, a Crna Gora predstavlja Ramba Amadeusa.

Na petom Weekend Media Festivalu očekuje se dolazak oko 4.000 sudionika iz Hrvatske i zemalja regije, ali i gostiju iz Europe, Amerike i Japana. I ove godine Weekend daje priliku najboljim studentima iz cijele regije da besplatno sudjeluju na Festivalu i iz prve ruke čuju najnovije trendove od domaćih stručnjaka i stranih predavača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više:www.weekendmediafestival.com

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo