atraktivan i pristupačan / Vozili smo novi Ford Mondeo

Image
Foto: Mato Pavličević

U svojoj četvrtoj generaciji, velika Fordova limuzina nudi veću uglađenost i kvalitetu izrade, sofisticirani dizajn te tehnologiju koja uključuje prilagodljiva LED prednja svjetla, stražnje pojaseve na napuhavanje i višekonturna sjedala

18.3.2015.
21:18
Mato Pavličević
VOYO logo

U verzijama s četiri vrata, pet vrata i karavanom, modernim dizajnom i kvalitetom te rasponom motora koji sada po prvi put uključuje i opciju električnog hibrida Mondeo nikad nije bio privlačniji

U svojoj četvrtoj generaciji, velika Fordova limuzina nudi veću uglađenost i kvalitetu izrade, sofisticirani dizajn te tehnologiju koja uključuje prilagodljiva LED prednja svjetla, stražnje pojaseve na napuhavanje i višekonturna sjedala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Ford Mondeo


Automobil je izrađen na Fordovoj novoj platformi CD-segmenta, te debitira i s novom konfiguracijom stražnjeg ovjesa "integral link" za veću uglađenost i dinamičnost vožnje. Korišteni su sofisticirani materijali i tehnike proizvodnje kako bi imao veću čvrstoću i sigurnost, uz smanjenu težinu. Novi Mondeo lakši je 25 kg. Od 115 kg lakše strukture, 80% uloženo je u smanjenje potrošnje goriva i emisije CO. Napredni materijali uključuju čelik visoke čvrstoće, magnezij i visokokvalitetnu plastiku; inovativna proizvodna metoda hidroformiranja također pridonosi većoj čvrstoći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Ford Mondeo

Odlikuje se profilom sportskog kupea s niskom linijom krova i povlačnim panoramskim staklenim krovom za karavansku verziju. Bočna linija oblikovana je tako da stvara dojam "vizualne lakoće", dok sofisticirani i tehnički prednji dio ima Fordovu prepoznatljivu trapezoidnu rešetku, profiliranu haubu te prilagodljiva i elegantna prednja svjetla. 

Unutra vozače Mondea dočekuje digitalna analogna instrumenta ploča, dok je elegantna središnja konzola dizajnirana da stvori sportski osjećaj kao u kokpitu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Ford Mondeo

Pored raskošnog prostora sprijeda i straga oduševljava i prtljažnik. U limuzini i kombilimuzini obujma je od 540 litara naviše, odnosno od 550 litara naviše kad je riječ o karavanu.

Kako kažu njegovi tvorci, novi Mondeo tehnološki je najnapredniji Fordov automobil koji je ikad predstavljen u Europi. Karakteristike kao što je asistent protiv sudara s funkcijom detekcije pješaka povećavaju sigurnost u užurbanim gradskim uvjetima. Ako sustav predvidi potencijalni sudar, automatski primijeni kočnice ukoliko vozač ne reagira na upozorenja. Sustav obrađuje podatke koje skuplja kamera na vjetrobranu i radar u braniku te ih uspoređuje s bazom podataka o "oblicima pješaka" kako bi razlučio ljude od tipičnih objekata uz cestu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mondeo kao prvi u klasi nudi elektronski podesivi upravljač s mogućnošću memoriranja položaja, višekonturna sjedala s masažnom funkcijom Active Motion te SYNC 2 sustavom povezivanja.

Poboljšana MyKey tehnologija prva u segmentu omogućit će vlasnicima programiranje ključa - obično za mlađe vozače. MyKey sada može spriječiti dolazne telefonske pozive i ograničiti najveću brzinu, spriječiti deaktivaciju asistencije vozaču i sigurnosnih karakteristika, smanjiti maksimalnu glasnoću audio sustava i onemogućiti cijeli sustav ako vozač i putnici nisu vezani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fordova tehnologija stražnjih pojaseva na napuhavanje prva je u industriji i ima će svoj europski debi u novom Mondeu. U slučaju prometne nesreće, pojas se brzo širi i disperzira silu sudara po području tijela koje je pet puta veće od konvencionalnih pojaseva.

Image
Foto: Mato Pavličević

Ford Mondeo

Opcije benzinskog motora novog Mondea uključuju 1,5-litarski EcoBoost sa 160 KS i 2,0-litarski EcoBoost (160 I 240 KS) uz Fordov ekonomičan i iznenađujuće snažan 1,0-litarski EcoBoost benzinski motor sa 125 KS, koji je nedavno proglašen međunarodnim motorom godine treći put zaredom, što je uspjeh bez presedana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također se nudi opcionalni snažan 2,0-litarski TDCi dizelski motor s dvostrukim sekvencijalnim turbo punjačem s 210 KS i 450 Nm. Model ECOnetic bit će dostupan s 1,6-litarskim dizelskim motorom od 115 KS i emisijom CO vodećom u klasi (94 g/km) te 2,0-litarskim TDCi dizelskim modelima sa 150 KS ili 180 KS.

Mondeo Hybrid s četiri vrata spaja specijalno razvijen 2,0-litarski benzinski motor s električnim motorom i 1,4 kWh litijsko-ionskim akumulatorom koji osigurava optimalnu potrošnju goriva i emisiju CO od 99 g/km.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potrošnja goriva i emisija CO smanjeni su duž cijele linije Mondea do 14%, te podržani funkcijama kao što je Active Grille Shutter koji smanjuje otpor zraka. 

Novi Mondeo proizvodi se u  novom modernom postrojenju u Valenciji u Španjolskoj, a domaći uvoznik ne krije kako će im focus djelovanja biti borba za poslovne korisnike jer smatraju da im imaju što za ponuditi. Od vrlo korektne cijene pa do povoljnog financiranja i održavanja. Tako “udarni” model, s dvolitrenim turbodizelom od 150 KS i solidnim srednjim paketom opreme Business stoji 204.900 kuna do registracije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Love island games
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo