Novi motori od 2021. i dalje bi trebali biti 1,6-litreni V6 motori sa sustavom za obnovu energije, ali bi se trebali vrtjeti 3000 o/min više (18 000 umjesto dosadašnjih 15 000 o/min) i imati jači MGU-K umjesto kombinacije MGU-H.
Vozači će biti u mogućnosti ručno aktivirati električnu snagu i prenositi zalihe električne energije u iduće krugove, a spominju se i mogućnosti standardizacije dijelova pogonskoga sklopa za smanjenje troškova.
Neprihvatljive ponude
Predsjednik Ferrarija, Sergio Marchionne, smatra kako su neke novosti prihvatljive:
"Liberty ima nekoliko dobrih namjera, od kojih je jedna i smanjenje troškova, što mislim da je dobro. Ali s nekoliko stvari se nužno ne slažem", rekao je Marchionne, a prenosi Motor authority.
"Standardizacija pogonskoga sklopa neće činiti razliku između sudionika. To nećemo poduprijeti. Želim da bude apsolutno jasno da, ukoliko ne pronađemo prave okolnosti koje će biti povoljne za brend, tržište i ojačavanje pozicije Ferrarija, Ferrari neće sudjelovati", odlučno je izjavio predsjednik Marchionne.
Na pitanje novinara kako bi se osjećao kao prvi predsjednik koji je Ferrari izveo iz Formule 1, odgovorio je:
"Kao milijun dolara!"
Dodajmo kako Ferrari ugovor s Formulom 1 ima do kraja 2020. godine i jedina je momčad koja u tom natjecanju nastupa od njenog samog početka, odnoso do 1950. godine.