Nike predstavio novu globalnu kampanju u 32 zemlje

21.4.2011.
17:55
VOYO logo

Središnjica kampanje je kratki televizijski film Nike Free-a Izazov, montaža ludih sportskih pokreta raznih sportaša koji postavljaju izazove sebi i drugima na terenu, na igralištu, na stazi, u oceanu, u sportskoj dvorani i čak i na kombiju, u trajanju od 90 sekundi. Ono što povezuje sve sportaše jest odlučnost da potaknu visoke razine kreativnosti i zahtjevnosti u svakom od pothvata prije nego izazovu sljedeću osobu.

"Bit ove kampanje je veličanje sportaša svih dobi koji se bave različitim sportovima i aktivnostima i koji si međusobno postavljaju izazove da jače treniraju i pomiču svoje fizičke granice", rekao je Davide Grasso, potpredsjednik globalnog brand marketinga za Nike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sada je savršen trenutak da usmjerimo pozornost na naš uspješni proizvod Nike Free, koji nadahnjuje potrošače da vježbanjem postanu jači i brži."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spot je sniman u Južnoafričkoj Republici i Los Angelesu kako bi se naglasio realistični i odvažni ton. Dostupan je u inačicama od 90, 60 i 30 sekundi te u posebnoj inačici za žene od 30 sekundi, a prikazivat će se do kraja svibnja 2011. godine, uz dodatke u tisku, digitalnim medijima i maloprodaji.

Zarazna glazba u spotu je Nobody But Me, obrada pjesme Isley Brothersa koju izvodi Human Beinz. U posebnom spotu za žene od 30 sekundi pojavljuje se ista melodija u izvedbi ženskog sastava The Launderettes.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim veličanja sporta, cilj kampanje je i predstavljanje novih proljetnih te ljetnih Nike Free tenisica za trening i trčanje, koje uz lagan I fleksibilan dizajn spajaju prirodni pokret s tehnologijom kako bi sportašima i rekreativcima omogućile što ugodniji i efikasniji trening.

Više o Nike Free proizvodima možete saznati na www.nikemedia.com.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo