Jedna objava najboljeg svjetskog košarkaša LeBrona Jamesa na Twitteru košta 140.000 dolara ili 1000 dolara po slovu! James je najpopularniji sportaš na ovoj društvenoj mreži, ima čak 23 milijuna pratitelja, pa ne treba posebno objašnjavati koliku korist može imati neka tvrtka ako zvijezda Cleveland Cavaliersa spomene njezin proizvod u svome 'tweetu'.
Jeftinije od televizijskih reklama
"Tih 140.000 dolara je zapravo jeftino. Morali biste platiti pet puta više da biste putem televizijske reklame dosegli 23 milijuna ljudi", istaknuo je za ESPN direktor Opendorsea Blake Lawrence.
Nije stoga ni čudno da se tvrtke sve više okreću oglašavanju na društvenim mrežama. Ali to ne znači da će sportaši pristati na reklamiranje bilo čega. Lawrence tako otkriva da su Jamesovi predstavnici nedavno odbili šesteroznamenkasti iznos koji im je ponuđen za samo jedan 'tweet'.
LeBron James je, dakle, apsolutni broj jedan po vrijednosti 'tweeta', a iza njega slijede još dvojica košarkaša, barem kad je američko tržište u pitanju. To su Kevin Durant (66.553 dolara) i Kobe Bryant (42.389), a tek iza njih dolazi najbogatiji sportaš svijeta, boksač Floyd Mayweather (34.924).