BOKS BEZ RUKAVICA: / Brutalno 'šaketanje' za svjetski pojas između bivše UFC zvijezde i prvaka

Image
Foto: Screenshot: Facebook

Melvin Guillard napao je prošlog vikenda svjetsku titulu u boksu bez rukavica (Bare Knuckle-sa bandažama), promocije UBBAD.

5.7.2017.
7:30
Screenshot: Facebook
VOYO logo

Ova 34-godišnja bivša UFC-ova zvijezda je (22 borbe u promociji) je nastupila na istom eventu gdje je pojas prvaka obranio naš Marko Martinjak. On je napao pojas u svojoj kategoriji, gdje ga je čekao domaći borac Jimmy Sweeney.

PET BRUTALNIH NOKAUTA KOJI SU OBILJEŽILI LIPANJ: Ljevica u stilu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako kod UBBAD-a baš i nema puno borbi koje odlaze do sudačke odluke, ova dva čvrsta borca su ipak odradila cijelo propisano vrijeme te pristupila sudačkoj odluci, javlja Fight Site.

Guillard rušio Sweeneya

Melvin Guillard krajem je prve runde sjajnom kombinacijom rušio Sweeneya. Sudac je domaćem borcu odbrojavao i dopustio nastavak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U drugu rundu je Sweeney ušao s boljim gardom i rukama u zraku. No, Guillard je nastavio beskompromisno raditi pritisak.

No, što je borba dalje odmicala, Sweeney je padao u formi. Padale su od umora i ruke. A to je Guillardu samo išlo na mlin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sijevali su desni direkti

Pa je počeo pogađati i desne direkte. Domaći ljubimac bio je nošen bodrenjem svoje publike, ali Guillarda nije mogao nokautirati. No, suci su jednoglasno odlučili. Sweeneyu ide pobjeda i obrana naslova prvaka svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Očito prema sucima Guillard nije bio toliko bolji za pojas prvaka, koliko je trebao biti. Rušio ga je i pokazao možda i više od Sweeneya. Ipak nedovoljno za pojas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

UBBAD je inače sve popularnija promocija, koja je s ovim eventom po prvi puta zakoračila u veliku londonsku UBBAD Arenu, a sve više poznatih svjetskih boraca odlučuje se iskušati u ovoj borilačkoj disciplini, koja je zapravo jedna od najstarijih borilačkih disciplina uopće, ali do sada je nitko nije pokušavao promovirati na ovaj način, odnosno globalizirati dalje od ulica i pješčanih površina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo