'Zeleni' poduzetnici jedan su od ključnih pokretača hrvatskog gospodarstva

Više od 70 lokalnih ekološka proizvođača prijavila su se na natječaj projekta Zelena ideja raspisan u listopadu 2013. godine.

24.3.2014.
14:30
VOYO logo

Neovisni stručni žiri projekta izabrao je 16 eko proizvođača koji su zadovoljili postavljene kriterije te pokazali najveći razvojni potencijal, a svakome od njih će jedna od HURA-inih agencija uključenih u Zelenu ideju pružiti svoje usluge.

Jedna od agencija uključenih u Zelenu ideju je i Digitel&, s čijim smo glavnim kreativnim direktorom Marom Pitarevićem porazgovarali o sudjelovanju u projektu. On je ujedno zaslužan i za cijeli kreativni koncept Zelene ideje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja? Odlična ideja. I super ime. Ja sam ga smislio. :-)

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi? Postoje trenutci u kojima moramo biti ujedinjeni. Ovo je jedan od takvih. "Zeleni" poduzetnici su jedan od ključnih pokretača hrvatskog gospodarstva 21. stoljeća. Moramo ih podržati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu? Vrlo rado radimo za takav tip klijenata. Zadnji primjer je projekt 'Solarni suncokreti', koji smo radili za HT.

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu i gospodarstvu? Apsolutno. I pozitivne i negativne. Bolje nam je da se držimo pozitivnih!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu projekta Zelena ideja odabrali ste OPG Ljiljana Diktić, proizvođača ekološkog voća i povrća iz Čazme. Zašto ste odabrali baš njih? Svidjelo nam se to što proizvodi tikve. Tikve su lijepe i zdrave i vjerujemo da će nas inspirirati na zanimljiva kreativna rješenja. :-)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo