Orangina kampanju 'Okreni stvari naglavačke' završila u sunčanom Splitu

17.6.2014.
14:10
VOYO logo

Kampanja Orangine 'Okreni stvari naglavačke' koja je svojim nezaboravnim i otkačenim tulumima već dobro protresla radišne građane u Zagrebu i Rijeci, završila je duhovitim performansom u Splitu.

Orangina je zaposlenicima dvaju splitskih kafića, Mignon i Paradiso, nedaleko gradske rive u Marmontovoj ulici, ali i njihovim brojnim gostima, protresla dnevnu rutinu i priredila zaista nezaboravan kraj radnog tjedna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naš ponajbolji mađioničar Luka Vidović i australski cirkuski performer Jack Flash brojnim su neponovljivim trikovima animirali sve okupljene, a za odličnu glazbenu kulisu bile su zadužene maskote za DJ pultom. Uz čudnovate torte koje su se dijelile i Oranginu koja je tekla u potocima u uzavrelom Splitu, zabava za sve bila je zagarantirana.

Performansom u Splitu završila je vesela kampanja Orangine „Okreni stvari naglavačke“ koja je duhovitim i inspirativnim trenucima uljepšala radne dane brojnih naših radišnih građana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da podsjetimo, Orangina je u kampanji „Okreni stvari naglavačke“ dobro protresla zaposlenike zagrebačkog VMD-a, poslovne zgrade u samom poslovnom centru Zagreba, kojima je na terasi na krovu zgrade priuštila koncert Kočanog orkestra, zatim je u Rijeci zaposlenike Plodina i njihove goste oduševila marijači bendom Los Caballeros. U Splitu je dobitna kombinacija za zabavu bila mađioničarsko – cirkuska točka uz glasnu glazbenu pratnju.

Zabavan video s performansa u Splitu možete pogledati na Youtube servisu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//www.youtube.com/embed/tMlLu40uRME

Za više informacija o kampanji “Okreni stvari naglavačke” posjetite www.orangina.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O Orangini Orangina je međunarodni brend gaziranog pića nastao u Francuskoj prije čak 78 godina. Orangina je, sa svojim karakterističnim oblikom boce, danas prisutna u više od 60 zemalja. Brend je drugačiji od ostalih gaziranih pića, i to po svom visokom udjelu voća i pravim komadićima naranče. Upravo zbog tog sastava bocu treba lagano protresti prije uživanja kako bi se izmiješali prirodni sastojci. Orangina je dostupna u dva okusa: Original naranča i Mandarina. Orangina ima blago gazirani okus koji se delikatno otvara u voćni doživljaj. Svi Orangina okusi sadrže najmanje 12 posto prirodnog voćnog soka. Savršen, dobro balansiran okus dodatno je pojačan s komadićima pravog voća.

Licencu za proizvodnju Orangine u Hrvatskoj ima Obala grupa d.o.o. koja danas Oranginu izvozi u Makedoniju, Kosovo, Slovačku, Češku, Rumunjsku, Mađarsku, Tursku, Italiju i Singapur.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//

Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo