Nogomet i automobili u natječaju 'Mladi Kreativni Chevrolet 2013.'

Pozivaju se studenti prijavljenih fakulteta mode, fotografije, videa i vizualnih umjetnosti da ove godine inspiraciju crpe u nogometu!

4.3.2013.
12:38
VOYO logo

U elegantnom prostoru Kluba književnika održana je prezentacija sedmog po redu umjetničkog natječaja za studente 'Mladi Kreativni Chevrolet.' Glavna tema je nogomet jer je Chevrolet sponzor slavnih engleskih nogometnih klubova Manchester Uniteda i Liverpoola. Prijavilo se osam fakulteta, dvostruko više u odnosu na prošlu godinu, a po prvi put sudjeluju fakulteti iz Splita, Rijeke i Osijeka. Ovo godine natječaj bit će posebno interesantan jer povezuje veliku strast koja u ljudima pobuđuje nogomet i automobili. Pred mlade umjetnike postavlja se izazov u slijedećim kategorijama:

Moda – Zadatak je dizajnirati sportsko elegantnu odjeću strastvenog ljubitelja ili ljubiteljice nogometa. Odjeća će se nositi na predstavljanju posebnog izdanja automobila Manchester United Chevrolet Aveo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Fotografija – Iza glamura i uzbuđenja profesionalnog nogometa skriva se sama bit toga sporta – timski rad, disciplina i sklad pod pritiskom. Zadatak je vratiti se osnovama nogometa i pokazati sliku koja objašnjava njegovu univerzalnu privlačnost.

Video – Zadatak je snimiti kratki optimističan i zabavan film koji objašnjava pravila i svijet nogometa onima koji ne prate taj sport. Video spot bi ih trebao pokušati pretvoriti u ljubitelje nogometa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vizualne umjetnosti – Zadatak je dizajnirati velike naljepnice na posebnom izdanju automobila Manchester United Chevrolet Aveo, koji će biti izložen na europskim sajmovima automobila. Potrebno je pretvoriti sportski Aveo u vozilo strastvenih navijača Manchester Uniteda.

Predanost Chevroleta u nogometu pokazuje i činjenica da sudjeluje u projektu One World Futbol. Njime se donira milijun i pol gotovo neuništivih nogometnih lopti djeci koja zbog niza razloga imaju nesretno djetinjstvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Chevrolet Europe pokrenula je 2007. godine natječaj „Mladi Kreativni Chevrolet“ u svrhu njegovanja kreativnosti i podrške mladim umjetnicima u usponu. Glavni poticaji studentima su: prezentacija svog talenta pred članovima žirija i prestavnicima medija, značajne novčane nagrade i sudjelovanje pobjednika u završnom europskom natjecanju. Posebno zanimljiva završna svečanost bila je prošle godine u Hollywoodu s temom 'Chevrolet film night' gdje su sudionici bili producenti filmova poput Avatar, Titanic, Transformers, Armargedon.

Uz novčane nagrade za prvo mjesto u iznosu od 1200 eura, za drugo 800 ,te za treće 500 eura, ovaj je natječaj poticaj studentima za razvoj njihove karijere. Mladi kostimograf Neven Mihić je kao student 2008. na europskom natječaju osvojio treće mjesto, a nedavno je izradio kostime za predstavu 'Krletka' Krešimira Dolenčića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Svako natjecanje je važno za mladog dizajnera, naročito ovakvo na koje se nadovezuje i europsko. Mladi dizajner stekne bogato iskustvo ali i mogućnost za poslovni razvitak u modi. Moj savjet je da se dizajneri javljaju na različita natjecanja, jer se kvaliteta i rad uvijek prepozna. Nakon europskog natjecanja u Torinu, nastavio sam suradnju sa Chevroletom, kreirajući haljine za hostese na svjetskom sajmu automobila Ženevi i Frankfurtu. U Ženevu sam putovao, te doživio predivno iskustvo promatrajuci hostese u svojim haljinama uz Chevroletove automobile.', Neven Mihić.

Ove godine u Hrvatskoj sudjeluje čak osam umjetničkih fakulteta: Akademija dramskih umjetnosti, Arhitektonski fakultet-Studij dizajna, Tekstilno tehnološki fakultet, Grafički fakultet, Umjetnička akademija Osijek, Umjetnička akademija Split, Akademija primijenjenih umjetnosti Rijeka i Akademija likovnih umjetnosti iz Zagreba.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Članovi nacionalnog žirija su modni dizajneri Ogi Antunac i Zoran Mrvoš, redatelji Irena Škorić i Vinko Brešan, umjetnički fotografi Mare Milin i Mario Kučera, dizajnerski dvojac Marko Šesnić i Goran Turković, novinarke Pavica Knezović i Ana Lendvaj kao modna kritičarka, te direktorica korporativnih komunikacija Chevroleta za Centralnu i Istočnu Europu Jasna Stilinović.

Studenti službeno prijavljenih fakulteta mogu se prijaviti na e-mail adresu ycc.croatia@gmail.com. Rok za predaju radova je 15. travnja 2013. Imena svih pobjednika znat će se do lipnja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo