Ekskluzivne HOWtoWOW radionice na Danima komunikacija

U sklopu nove programske strukture ovogodišnjeg izdanja nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014.

21.3.2014.
13:37
VOYO logo

Riječ je o predavačima koji su u protekloj sezoni HURA-inog projekta "HOWtoWOW akademija" ocijenjeni kao najbolji, pa će time i na Danima komunikacija održati interaktivne radionice. S obzirom na to da je broj mjesta na radionicama ograničen sve zainteresirane se poziva na raniju prijavu.

Dietmar Dahmen, kreativni konzultant i vizionar održat će radionicu na temu "Prodavanje kreativnosti: kako prodati izvrsna rješenja?". Ovom radionicom Dahmen će objediniti najbolje primjere i prodajne savjete od „prodaje Eiffelovog tornja“ do psihologije predsjedničkih izbora, od kandidature za domaćinstvo OI do prodajnih prezentacija u Hollywoodu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dahmen je vrhunski internacionalni predavač s 20 godina iskustva u advertisingu. Iskustvo je stekao u Hamburgu, Los Angelesu, New Yorku i Beču kao strateški planer, copywriter, kreativni direktor (DDB) i glavni kreativni direktor (Ogilvy). Danas radi kao kreativni konzultant istražujući najnovije marketinške trendove i digitalna rješenja.

Gurdeep Puri, stručnjak za marketinšku učinkovitost i ekonometriju vodit će interaktivnu radionicu "Vodič za učinkovite marketinške komunikacije koje osvajaju nagrade", kojom će sudionike povesti kroz temeljne aspekte stvaranja učinkovitih komunikacija, te demonstrirati kako poboljšati prijave za Effie i druga prestižna natjecanja na području marketinške učinkovitosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Puri je jedan je od osnivača tvrtke The Effectiveness Partnership koja je svojim klijentima pomogla u osvajanju čak 50-ak nagrada za efikasnost u industriji diljem svijeta. Bogato iskustvo stekao je radeći kao voditelj odjela učinkovitosti u agenciji Leo Burnett, te radeći s nizom poznatih internacionalnih brendova kao što su P&G (Naturella, Max Factor, Daz, Fairy), BBC, COI (Drink Drive, Social Care), McDonald’s, Tetley, Morgan Stanley, Kellogg’s, Holiday Inn, Fiat itd.

Osim radionica, Dietmar Dahmen i Gudreep Puri održati će i predavanja na kojima će moći sudjelovati svi posjetitelji Dana komunikacija. Dahmen će se u predavanju baviti temom "Od story tellinga do story listeninga: kako se težište marketinške komunikacije prebacilo s brenda na korisnika", dok će Gudreep Puri predavanjem "Kako povećati komercijalnu vrijednost vaše kreativnosti?" pokušati odgovoriti zašto je svrhovita kreativnost presudna tvrtkama u današnjem vremenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O HOWtoWOW akademiji HURA je pokrenula projekt HOWtoWOW akademije kako bi ponudila edukaciju profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. HOWtoWOW akademija do sada je privukla izniman interes struke te je u protekle tri sezone okupila preko 30 svjetski istaknutih predavača i 1.500 sudionika.

Cijene kotizacija za sudionike radionica: Kotizacije za radionice iznose 599kn, a s popustom za HURA-u, HUOJ, IAB i klijente agencija HURA-e 499 kn. Za dodatne informacije: Dialog komunikacije, Ana Tkalec Barić, tel: 01 4557 221, email: ana.tkalec@dialog-komunikacije.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HURA: Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 31 članicu i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

IAB Hrvatska: IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo