Naučnici tvrde da vanzemaljci sigurno postoje (VIDEO)

Statistički je nemoguće da smo sami u svemiru

20.3.2013.

Poznati naučnici iz serijala "Jesmo li sami?" koja će se emitovati mesec dana na "Science Channelu" tvrde da je mlečni put toliko veliki da statistički govoreći nema sumnje da vanzemaljci postoje. Prvi nastavak emisije "Vanzemaljci: Potpuni vodič" će se premijerno prikazati večeras, uz poznatog fizičara Mičia Kaku, jednog od onih koji imaju prilično jasan stav o životu u svemiru.

- Neki naučnici tvrde da smo verovatno jedini oblik života u svemiru. Ma dajte molim vas, koliko je uopšte zvezda tamo? Teleskop "Hubble" vidi samo sto milijardi galaksija, a šta je s ostalima? Svaka galaksija se sastoji od 100 miliona zvezda. Vi izračunajte. Definitivno je još neko tamo - rekao je Kaku.

NASA-in teleskop Kepler je otkrio postojanje velikog broja planeta u našem galaktičkom susedstvu, kao i broj planeta koji su slični Zemlji, dodatno podižući sumnju da na njima postoji život.

- Tamo je čitava sila planeta koji uopšte nemaju veze sa planetama iz naše galaksije. Česta vrsta planeta je Vodeni svijet - planet u potpunosti prekriven vodom i dubokim oceanima - kaže astrobiolog Levis Dartnel.

On je objasnio i kako bi mogli da izgledaju ti oblici života, ako uopšte i postoje.

- Za početak, morali bi da imaju par očiju, oči lovca. Takođe moraju imati i razvijene udove koji mogu da izgrade alate, mašine i na kraju, svemirski brod. I treće, jezik kako bi generacije mogle međusobno da komuniciraju - kaže Kaku, javlja Huffington post.

Na kraju, predstavljamo vam video koji pokazuje koliko je zemlja zapravo mala u odnosu na vasionu. Pogledajte interesantan snimak koji će vas naterati da se zapitate da li smo zaista sami.

Love island games