Tri voćke koje možete jesti koliko i kada hoćete, a pomažu kod skidanja kila

Voće koje je iznimno učinkovito kada je u pitanju skidanje suvišnih kilograma, sadrži malo kalorija pa ga slobodno možete konzumirati u bilo koje doba dana. Osim toga je i zdravo jer sadrži brojne vitamine, minerale, te ostale hranjive sastojke važne za organizam.

Grejp

Bilo da se radi o žutom ili crvenom grejpu, ovo je idealna namirnica jer ima jako malo kalorija. U samo 50 kalorija, u tijelo ćete unijeti velike količine bitne tekućine, bogatstvo vitamina C te mnoge druge enzime iz ovog voća koji će brzo otopiti kilograme. Ako ste na dijeti, uključite ovu voćku obavezno u svoj jelovnik! Bit ćete duže siti jer grejp ima hranjive tvari koje pomažu u dužem osjećaju sitosti. Crveni grejp je još ljekovitiji od žutog, on štiti stanice i djeluje preventivno na nastanak raka. Održava srce i krvne žile zdravima te ubrza cjelokupni metabolizam što znači da brže sagorijeva kalorije. Pomalo je gorkast pa ako ga ne možete jesti samog kao voćku kombinirajte ga s drugim voćem i iscijedite svježi sok.

Naranča

Naranča spada u prirodne lijekove te je idealna za mršavljenje. Ovo je pravi razlog da naranče konzumirate svakodnevno! Pojedite na dan jednu naranču, najbolje prije obroka i kilogrami bi se trebali početi topiti. Naranče su dostupne tijekom cijele godine pa je to razlog više da ih kombinirate konstantno i uz sve. Idealne su i kao svježi iscijeđeni sok prije doručka. Razbudite će vam tijelo i napuniti vas energijom. Naranča topi masne naslage oko trbuha i na bokovima pa će vam vjerojatno biti dobar saveznik oko borbe s kilogramima. Bogata je antioksidansima, vitaminima A, E, C i skupine B. Sve ovo idealno je za jačanje imuniteta, snižavanje kolesterola, a i pravo je sredstvo za ubrzavanje metabolizma.

Jabuka

Prema dosadašnjim istraživanjima otkriveno je da je jabuku najbolje jesti prije obroka. Tako ćete u tijelo unijeti čak i do 20 posto manje kalorija jer će vas prethodno pojedena jabuka zasititi. Takvim konzumiranjem jabuke možete izgubiti mjesečno i do pola kilograma. One su bogate prirodnim šećerom i vlaknima te su kao takve idealne za dobru probavu. Jabukama ćete ojačati imunitet tako da ih jedite svakodnevno tijekom cijele godine. Postoje razne vrste jabuka, a kod dijete se posebno preporučuju one kiselije, piše portal zanosna.com. Prosječna jabuka sadrži oko 60 kalorija.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr