Hranjive tvari koje tope salo

Suvišne kilograme možete izgubiti i bez izgladnjivanja. Jedite normalne porcije, redovito vježbajte, unosite ključne hranjive tvari i kilogrami će se postupno i zdravo otopiti.

Kod mršavljenja je vrlo važno što jedete. Koncentrirajte se stoga na ono što jedete, a ne na ono što ne smijete jesti. Određene namirnice pomoći će vam u sagorijevanju kalorija. Ako imate realna očekivanja, za šest mjeseci ćete uživati u svojoj koži.

Vitamin D

Najbolji izvor vitamina D je sunce. Ovaj vitamin pomaže da stanice bolje reagiraju na inzulin, koji je ključan za unos glukoze u stanice, gdje se ona sagorijeva i dobiva se energija. Ovisno koliko dobro inzulin prenosi glukozu u stanicu, to je osjetljivost na inzulin. Što su stanice osjetljivije na inzulin, to bolje. Što su neosjetljivije, to je veća vjerojatnost da će ono što jedete završiti u masnim stanicama.

U slučaju da je razina vitamina D niska, tijelo će brže pretvarati šećer iz krvi u masne stanice. Nedostatak vitamina D povezan je i s leptinom, hormonom koji potiče osjećaj sitosti. Zato pazite da se redovito izlažete sunčevoj svjetlosti ili unosite vitamin D putem hrane ili dodataka prehrani. Provjerite razine vitamina u tijelu.

Omega-3 masne kiseline

Omega-3 uključuje rad enzima koji potiče sagorijevanje masnih stanica. Podiže i raspoloženje, pa će smanjiti pojavu emocijama potaknutog prejedanja. Osim toga, omega-3 može poboljšati i rad leptina, koji će potaknuti mozak da upravlja procesom sagorijevanja masnih stanica i stvori osjećaj sitosti. Masna riba, orašasti plodovi i sjemenke poput lana odličan su izvor ove hranjive tvari.

Mononezasićene masne kiseline

Danska studija provedena na 26 muškaraca i žena pokazala je da prehrana u kojoj 20 posto kalorija dolazi iz mononezasićenih masnih kiselina, koje se nalazi u maslinovom ulju, orašastim plodovima, sjemenkama, avokadu, maslacu od kikirikija i čokoladi od 70 posto kakaa, poboljšava 24-satno sagorijevanje kalorija za 0,1 posto i sagorijevanje masnoća za 0,04 posto. Druge studije pokazuju da ove masnoće tope trbušno salo. Jedite stoga kikiriki, orašaste plodove i maslinovo ulje – pokazalo se da je uz njih razina šećera u krvi stabilna i da smanjuju apetit.

Polifenoli

Polifenoli su antioksidansi zbog kojih je zeleni čaj tako zdrav te pomažu pri mršavljenju. Istraživanja pokazuju da podižu metabolizam za čak 17 posto, zbog čega se sagorijeva više masti. Ove zime pijte zeleni čaj kad god ožednite, pazite samo da u njemu nema nimalo šećera.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr