VIŠE NIJE TAJNA, EVO KOLIKO ZARAĐUJU VAŠI OMILJENI INFLUENCERI: / Cifre variraju, a to ovisi o dvije specifične stvari

Image
Foto: Instagram

Precizan iznos koji završi na njihovu bankovnom računu ovisi o dvjema specifičnim stvarima

8.6.2019.
12:07
Instagram
VOYO logo

Svi koji aktivno koriste Instagram, svakoga dana prate najnovije objave ljudi, čije bajkovite fotografije izazivaju zavist. Današnji nfluenseri naoko žive život iz snova - putuju po svijetu, pohode sve važne društvene događaje, izgledaju kao milijun dolara, što često zahvaljuju plastičnoj kirurgiji... A što najviše iritira, za sve su to mano plaćeni.

Ali, koliko točno vrijedi svaka njihova objava? Dobro pitanje koje bi željeli znati svi ljudi. Odgovor je, izgleda, konačno stigao, zahvaljujući britanskom istraživanju blogera. Studija je pokazala da prosječan influenser može zaraditi između 100 i 1000 funti (870 - 8720 kuna) za sponzorirani post, prenosi Mirror.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Getty

Female vlogger recording cooking related broadcast at home

Što određuje cifru?

Precizan iznos koji završi na njihovu bankovnom računu ovisi o dvjema specifičnim stvarima - koliko pratitelja imaju te što točno reklamiraju. Stručnjaci su otkrili da je najčešća svota koju potražuju influenseri od sponzora 250 funti odnosno 2200 kuna (gotovo polovina blogera koji raspravljaju o roditeljstvu traži upravo toliko po objavi).

Image
OTKRILA IZNOS KOJI SVE ZANIMA: /

Evo koliko Ella Dvornik zarađuje na društvenim mrežama

Image
OTKRILA IZNOS KOJI SVE ZANIMA: /

Evo koliko Ella Dvornik zarađuje na društvenim mrežama

Istraživanje je provelo Sveučilište Canterbury Christ Church, a rezultati su trebali pokazati kako britanski influenseri surađuju s PR-om, koje teme pokrivaju te kako se njihova uloga mijenja. Ne iznenađuje podatak da je u 2018. godini značajno porastao broj blogera, koji ne kriju kako im je glavni motiv brza i velika zarada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Getty

Pretty beauty vlogger recording make-up tutorial promoting product, social media marketing

Tajna uspjeha

Također se pokazalo da većinu blogera čini ženska populacija, a najčešće teme koje se obrađuju jesu životni stil, roditeljstvo i odgoj djece, moda i ljepota, hrana i piće te putovanja. Pa, koliko vremena treba uložiti u biznis da bi blogerstvo postalo karijera?

Prema izjavi 30 posto sudionika istraživanja, oni utroše 30 ili više sati tjedno u uređivanje blogova ili fotografija, a što su posvećeniji poslu, to imaju više jedinstvenih pratitelja svaki mjesec. Usprkos tomu, gotovo polovina ispitanih ljudi kaže kako je tajna uspjeha u pristupu "manje je više" te da objavljuju novi post otprilike jednom tjedno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo