SUROV PRIKAZ MJESEČNICE UZDRMAO SVIJET: / Bez plave tekućine i drugih nebuloza - jeste li spremni vidjeti apsolutno sve?

Image
Foto: Bodyform

Ova reklama prikazuje sve neugodnosti s kojima se žene susreću samo zato što imaju maternicu

8.7.2020.
18:21
Bodyform
VOYO logo

Sve su reklame za ženske higijenske proizvode iste - žena u bijelim hlačama jaše ili igra tenis. Zatim se malo plave tekućine izlije na njezin uložak kako bi se pokazala moć upijanja proizvoda. Ali, ova tvrtka otišla je korak dalje u kampanji "Womb Stories", koja prikazuje menstrualni ciklus onakvim kakav on doista jest: neuredan, bolan i sve ostalo.

Ovaj trominutni video osmišljen je s namjerom da prikaže sva stanja vezana uz ženski ciklus, uključujući endometriozu, pobačaj, neplodnost, izvantjelesnu oplodnju, menopauzu, pa čak i jednostavnu odluku žene da ne želi imati djecu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ZBOG MENSTRUALNE ČAŠICE OSTALA JE BEZ STOPALA: /

Žene, ne radite ovu kobnu pogrešku koju je napravila ona!

Image
ZBOG MENSTRUALNE ČAŠICE OSTALA JE BEZ STOPALA: /

Žene, ne radite ovu kobnu pogrešku koju je napravila ona!

Konačno treba prekinuti šutnju

Reklama za ovu kampanju došla je nedugo nakon što je istraživanje tvrtke Bodyform pokazalo da su čak dvije trećine žena koje su doživjele spontani pobačaj, endometriozu, probleme s plodnošću ili menopauzu izjavile kako im je uvelike pomogla otvorena komunikacija o tome s obitelji i bliskim osobama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Isto istraživanje otkrilo je i da 21 posto žena osjeća kako društvo želi da šute o tim problemima. Njih 44 posto priznalo je da su upravo zbog šutnje i osjećaja nerazumijevanja imale mentalnih problema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Eksplicitan video izazvao reakcije

Unutar kampanje "Womb Stories", Bodyform poziva žene da pod hashtagom #wombstories podijele vlastita iskustva i prekinu šutnju o svim neugodnostima kroz koje prolaze samo zato što imaju maternicu.

Reakcije javnosti nakon objave ovoga vrlo eksplicitnog videa uglavnom su pozitivne, a korisnice društvenih mreža koje se bore s menstrualnim problemima komentiraju kako napokon osjećaju da nisu same, prenosi Metro.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo