U istraživanju provedenom na stranici LoveHolidays.com, 1.000 ljudi je odabralo svoje omiljene snimke s odmora. Na temelju onoga što su odabrali, psiholog i fotograf John Kentish ocijenio je osobnost ispitanika.
Na primjer, prema Kentishu, onaj koji će slikati neke znamenitosti na odmoru za sebe misli da je "zabavniji, duhovitiji i pametniji" od onih koji preferiraju selfije.
Dok pak oni koji preferiraju grupne selfije samo traže pažnju.
Zatim, oni koji fotografiraju svoje noge pored bazena ili na plaži, iako se trude pokazati kao umjetnici, zapravo su tašti i samo se žele pohvaliti svojim nogama. Dok se oni koji objavljuju slike kako ispijaju egzotične koktele uz zalazak sunca zapravo žele pohvaliti ljudima kod kuće kako uživaju na odmoru.
"Ovaj turist zapravo govori, 'Ja živim svoj san... možete mi samo zavidjeti'", kaže Kentish.
Kako se pokazalo, ljubitelji "napućenih" selfija pokazuju kako su oni "nesumnjivo jedinstveni i zavodljivi" i da se na odmoru ne moraju baviti kulturom da bi se dobro proveli.
Oni koji pronalaze savršene lokacije za sliku "u skoku", istovremeno se žele predstaviti da su slobodnog duha i na zabavnom putovanju, ali i da se pohvale svojim tijelom.
Kentish je takođe ukazao na neke savjete koji mogu pomoći u usavršavanju slika s odmora.
"Slike s filterom će imati 45 posto više komentara od onih bez filtera, dok će neobične kompozicije na slici donijeti 29 posto više lajkova od onih 'običnih'", navodi Kentish.
"Sve se svodi na to da prije fotografiranja pazite da su postavke kamere odgovarajuće te da album fotografija s putovanja priča priču", dodaje.