Polaznici koji dolaze iz raznih dijelova Hrvatske će osim edukacije dobiti priliku pred ulagačima predstaviti svoje poslovne ideje, a najbolji će osvojiti novčanu nagradu
U okviru projekta Uplift.hr, koji na jednom mjestu okuplja vijesti, informacije i edukativni sadržaj namijenjen mikropoduzetnicima te malim i srednjim poduzetnicima, od ponedjeljka, 11. listopada, starta Uplift akademija. Riječ je o sveobuhvatnom edukativnom programu za mikro, male i srednje poduzetnike koji je u prvoj sezoni usmjeren na turistički sektor, a aktualnu generaciju polaznika čini 40 stipendista. Na natječaj za stipendiranje pristigle su ukupno 263 prijave od kojih je stručni tim koji su činili predstavnici iz Mastercarda, Algebre, Ekonomskog instituta, Zagreb te agencije Media Val odbrao one kandidate koji su udovoljavali svim stavkama natječaja te su uz to pokazali entuzijazam, kreativnost i spremnost za usvajanje novih ideja i znanja.
Fokus je na praksi primjenjivoj u vlastitom poslovanju
Uplift akademiju pokrenuo je Mastercard, dok je za njezinu provedbu, koja će trajati od listopada 2021. do ožujka 2022., zadužena Algebra. Online program u trajanju od 20 tjedana i više od 200 sati bit će podijeljen u devet cjelina. Tako će polaznici učiti o osnovama kritičkog razmišljanja i rješavanja problema, alatima digitalne transformacije, poduzetništvu i inovacijama, osnovama online marketinga i e-commercea, naprednim prodajnim i cjenovnim strategijama, fondovima za financiranje projekata i razvoja, ali i osnovama financijskog planiranja i menadžerskog računovodstva. Kako je edukacija namijenjena sektoru turizma, tako će im od velikog značaja biti kolegiji poput destinacijskog menadžmenta te kolegija o turizmu i ekonomiji doživljaja.
Osim predavanja, polaznici, koji dolaze iz raznih dijelova Hrvatske, će na raspolaganju imati mentore koji će ih voditi kroz praktične vježbe i zadatke tijekom trajanja akademije. Polaznici Uplift akademije bit će podijeljeni u timove s mentorima, i radit će na konkretnim projektima digitalne transformacije u turizmu, koje će potom moći implementirati i u vlastite poduzetničke projekte. Po završetku akademije timovi će svoje projekte prezentirati pred ulagačima, a najbolji će osvojiti novčanu nagradu.
Od slastičara do organizatora festivala – ovo su stipendisti Uplift akademije
Polaznici Uplift akademije dolaze iz raznih krajeva Hrvatske, pripadaju različitim dobnim skupinama, a iako se svi bave turizmom ili uslužnom djelatnošću, uži djelokrug djelovanja im je različit pa tako među njima ima vrhunskih slastičara, pekara, proizvođača piva, organizatora privatnih izleta, ali i hotelijera i organizatora festivala.
Polaznici prve generacije Uplift akademije su: Marija Antunović (Croccantino), Tino Ateljević (Mega Catamaran Summer Blues), Romana Ban (Art Club), Kata Barišić (Zagreb Time Travel), Krešimir Biškup (WTF events), Cvita Bokšić (La Banya), Nataša Brailo (Saudade), Nataša Brnas (VitaVi), Ana Buljan (Karibu Kaaawa), Marko Car (Murska Dekla), Dragana Dilparić (Darling & Shegrts), Marko Dorčić (Heritage Hotel Forza), Rino Duboković (Museum of Hangovers), Danijel Dugina (Hotel Picok), Iva Erić (Šlag na kraju), Augustin Fabijanić (Free Spirit Tours), Nikolina Farčić (Festa d.o.o.), Marin Jerković (Stella Croatica), Marko Liović (Villa Buža), Barbara Lončarić Lučić (Dubrovnik Wall of Fame / Adriatic SeaChange), Josip Lukačević (Thrillseeker Croatia), Barbara Ljevar (Vinarija Kaptol), Zdenka Majcan (Istriana travel i Tours Istria - Authentic Experience), Darijo Markulin (Zagyland), Dušan Orlović (Funtana Charter), Tena Pavić (OPG Pavić Tena), Jelena Pavlović Svetina (DU2Remeber), Ema Perišić Švigir (Enigmarium), Andrija Pernar (Bread Club), Emerik Pišl (Destilerija Bijeli Gusak), Ines Poljak Aritonović (Konture), Sanja Protić (OPG Protić Sanja), Snježana Rabak (Ponte Porton), Josip Rukavina (Paddle&Explore), Gordan Sau (Mare Media), Ivan Špoljarić (International Animation Club), Martina Terranova (Hotel Pakrac), Luka Veverec (Park znanosti), Martina Završki (Špajz), Mladena Žic (Galapagos beach&bar).
Zaokret prema iskustvenom i održivom turizmu
Kao važan faktor u procesu odabira kojim se vodio stručni žiri je, između ostalog, bilo i to koliko su prijavljeni poduzetnici i njihova poslovna ideja orijentirani prema konceptu iskustvenog turizma koji podrazumijeva zaokret od masovnog turizma prema održivom turizmu, onom koji je dobar prema okolišu u kojem se odvija, i koji gostu pruža jedinstveno iskustvo za pamćenje.
„Podrška malim poduzetnicima već je duže vremena među prioritetima Mastercarda. Za cilj smo si postavili da ćemo 50 milijuna malih tvrtki i 25 milijuna žena poduzetnica uvesti u digitalnu ekonomiju do 2025.“, izjavila je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj. „Uplift akademija samo je jedan od načina da tu podršku pružimo u obliku edukacije, inspiracije i poticanja poduzetnika da ovladaju vještinama potrebnim za razvoj u sve digitalnijem svijetu. Cilj edukacije je stvoriti poduzetnike koji razmišljaju izvan okvira i koji zapravo mogu potpuno samostalno voditi i širiti svoje poslovanje neovisno o tome koliko zaposlenika imaju.“
Za sve prijavljene kandidate koji nisu osvojili stipendiju Mastercard i Algebra omogućili su popust na program edukacije.
Priče stipendista o izazovima s kojima se susreću u poduzetništvu, ali i napretku te novim znanjima koje su stekli na akademiji mogu se pratiti na Uplift.hr.