SJEĆATE SE OVE HALJINE? / Vama je uzrokovala daltonizam, ali njima je donijela zaradu

Image
Foto: Facebook

Plavo i crno ili bijelo i zlatno? To su se pitali milijuni kada su ugledali ovu haljinu, prvu koja je postala viralna.

7.11.2015.
8:25
Facebook
VOYO logo

Jesu li to učinili namjerno ili je igrom slučaja ovaj komad odjeće pogodio jackpot vlasnicima inače nepoznate male modne tvornice?

Image
Foto: Facebook
Image
Foto: Facebook

"Probudili smo se jedno jutro i za vratom imali cijeli svijet i svu silu medija", kaže Peter Christodoulou, osnivač tvrtke Roman.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo u jednom tjednu na Twitteru tvrtke postano je preko 10 milijuna poruka, koje su se odnosile na "Haljinu". Komad odjeće postao je statusni simbol, ali ne u klasnom smislu, već doslovce, status na društvenoj mreži svake treće osobe na planetu.

"Otkrila je Roman cijelom svijetu. Svi smo bili jako uzbuđeni, tih dana", kaže 56-togodišnji vlasnik iz Lichfielda, mjesta u blizini Birminghama, u Velikoj Britaniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Facebook
Image
Foto: Facebook

Christodoulou se. u najbolju ruku, nadao kako će uspjeti prodati oko 200 komada ove haljine, ali zahvaljujućio neviđenoj internetskoj slavi, u samo tjedan dana planulo je njih 3 tisuće.

Gospođa Pamela Christogoulou, u ormaru ima istu takvu, a za nju je ona uvijek bila plavo-crne boje. Doduše, tvrtka je proizvela i bijelo-zlatnu verziju, koja je prodana za 14 tisuća kuna, na aukciji za nezbrinutu djecu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Meni je to uvijek bila plavo-crna haljina", kaže njezin tvorac i vlasnik tvrtke koja je osvojila "lutriju na društvenim mrežama" i profitirala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo