S pravom su joj povjerili još jednu kampanju

Nakon što je njezina kampanja za Armani proglašena najseksipilnijom u 2011., nije ni čudo da je opet vidimo u ulozi zaštitnog lica (i tijela) njihove nove kampanje.

17.1.2012.
12:51
VOYO logo

Armani je objavio fotografije druge kampanje s poznatom pjevačicom. Dok je u prvoj kampanji za njihovo rublje i jeans, koja je u časopisu Advertising Age izabrana za najseksipilniju u prošloj godini, Rihanna bila jedva prepoznatljiva zahvaljujući plavoj perici, u ovoj je s tamnom, dugom kosom sličnija sebi.

Od objavljene četiri fotografije, na dvije 23-godišnja Rihanna pozira u novoj liniji rublja, dok se na dvije pojavljuje u jeansu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nema sumnje da će i u ovoj kampanji Rihanna, koja trenutno odmara od naporne turneje na Havajima, oduševiti svoje obožavatelje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo