Net-a-Porter napravio užasan propust: Sasvim slučajno otkrio koliko zapravo brandovi fotošopiraju modele

Image
Foto: Net a Porter, Screenshot

Pa kako im se ovo moglo dogoditi?

9.3.2017.
15:00
Net a Porter, Screenshot
VOYO logo

U ovo digitalno doba svi znamo koliko se stvarnost iskrivljuje na svim razinama, ali na to žmirimo ili ne osvještavamo. Luksuzna britanska online trgovina Net-a-Porter zabunom je na svojoj stranici objavila fotku na kojoj se vide upute za uređivanje. Model je okružen plavim strelicama i linijama, a pored jedne piše 'molim stanjite'.

Image
Foto: Instagram, Screenshot
Image

Slika je, piše Elite Daily, tako stajala nekoliko sati prije nego su je zamijenili potpuno istom, ali bez plavih strelica. Zanimljivo je da trenutna slika identična originalu, odnosno očito je da nisu napravljene nikakve preinake.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Glasnogovornik za Net-a-Porter rekao je da su svjesni da su napravili grešku, ali da se upute za uređivanje odnose isključivo na odjeću u što nam je jako teško povjerovati. Net-a-Porter nije prvi ekskluzivni brand za koji je očito da 'uređuje' fotografije.

Nemojte nas krivo shvatiti, naravno da se moraju uređivati kako bi izgledale profesionalno, ali raditi preinake na tijelu modela da izgleda mršavo i u skladu s nepisanim, apsurdnim društvenim pravilima je potpuno pogrešno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naslovnica Voguea prošlog mjeseca izazvala je nemir među ljudima jer su modnog mogula optužili za fotošopiranje ruke Gigi Hadid i suptilno stanjivanje plus size modela Ashley Graham kako bi više ličila na svoje mršave kolegice. Primjećujete li da jedino Ashley nosi crne hlačice, a sve ostale cure šarene? Govori li vam to išta?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako nikada nećemo znati koliko se toga fotošopira i dorađuje, znamo da su ovakvi potezi vrlo toksični i licemjerni. Dok s jedne strane govore kako je zdravo imati obline, s druge strane te iste obline pokušavaju standardizirati i upakirati u kalup. To definitivno nije dobra poruka koju ostavljamo mlađim generacijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo